Home / Erectieproblemen / Penis & testikels / Enkele rode puntjes
Dag,
Ik een redelijke tijd geleden seks gehad met een prostituee (alles veilig met condoom, pijpen en vaginaal, verder niets gedaan). Ik heb mij nadien laten testen op soa via urine en bloedzelftest van soa poli online op clamydia, gonorroe, trichochomanas, hiv en syfilis, allen negatief. Ik zie op mijn eikel wel een paar rode puntjes, maar weet niet of ik dit voorheen ook al had. Is dat normaal om te hebben en ziet mijn eikel er normaal uit (ik weet dat ik ppp heb, maak ik mij geen zorgen om) of wijst dat toch op een ontsteking of een soa?
Als alles veilig (met condoom) is gedaan krijg je geen soa. Je hebt het sowieso al getest. Dus de puntjes zullen een andere oorzaak hebben. Wellicht een irritatie
Het kunnen talgkliertjes zijn of dus een irritatie. Als je er ongerust over bent ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken
Bedankt voor uw reactie. Irritatie door bv masturberen? Of door wat kan de irritatie komen?
U ziet verder geen gekke of rare dingen? Ik weet dat een beoordeling door huisarts het beste is maar schaam me toch om hiermee en met het verhaal erheen te gaan.
Ik zie geen rare dingen verder. Het verhaal kun je bij de huisarts achterwege laten hoor.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!