Scherpe pijn plassen

Hi!

Sinds een aantal dagen heb ik echt helse pijn bij het plassen het is echt een scherpe stekende pijn alsof iemand met een naald in de huid loopt te drukken. Ik heb vandaag mijn urine ingeleverd bij de huisarts voor blaasontsteking maar deze was negatief. Bij een erectie en klaarkomen heb ik totaal geen pijn

Ik heb al een afspraak staan bij de dokter maar dit is pas volgende week maandag en het doet echt pijn.

Iemand een idee wat dit kan zijn? en hoe ik de pijn kan verminderen

Reageren

Wat ik nog wilde toevoegen is dat ik heb ook wel een beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik en liezen

Reageren

Misschien is het een niersteen... Maar dat zal dan met verder onderzoek moeten blijken.
    Bel met de huisarts en kijk dar je eerder een afspraak krijgt omdat de klachten zo hevig zijn

Reageren

Ik heb een afspraak gemaakt met de dokter en die wilt een soa test doen terwijl ik een vaste monogame partner heb... Ze hebben vandaag weer blaasontsteking test gedaan maar weer negatief ook hebben ze ontstekingswaarde in mijn bloed bekeken maar ook dat was goed. Ik heb ondertussen wel koorts erbij gekregen. Ik wacht de soa test af maar ik ga er niet vanuit aangezien ik in een relatie zit van 1 jaar en ik vertrouw mijn partner 100%.

Ik heb nog nagevraagd over nierstenen maar de huisarts zei dat deze klachten daar niet op leken.
    Het doet nog steeds pijn ik merk dat het soms weg is en dan komt het weer terug. Helemaal na de zaadlozing (die niet pijn doet) als ik daarna weer ga plassen ga ik echt door de grond van de pijn.

Zou er nog iets anders kunnen zijn wat dit zou kunnen zijn? of kan dit een plasbuis ontsteking zijn van niet een soa?

Reageren

Mogelijk, maar voor alle zekerheid wordt er een soa test zodat dat dan kan worden uitgesloten

Reageren

Voordat ik in slaap was gevallen had ik echt mega veel lichaam pijn en had het super koud toen ik wakker werd had ik mega erge hoofdpijn en 39.7 graden koorts. Is dit gevaarlijk? mijn lichaam voelt minder pijnlijk en heb het vooral warm nu.

Ik heb sinds gisteren ook ontstoken tandvlees de hele bovenste rij tanden is opgezwollen en rood en pijnlijk (ben al naar de mondhygkenste geweest en heb spoeling). Kan de koorts hiervan komen? want de steken tijden het plassen zijn er ook nog gewoon en erge hoofdpijn en buikpijn...... het gaat lekker ik heb van alles tegelijk

Reageren

Klinkt alsof je de griep hebt

Reageren

ik ben langs de huisartsenpost geweest vandaag aangezien de koorts maar niet beter ging. En zij zei inderdaad dat ik waarschijnlijk pech heb dat ik alles tegelijk heb en waarschijnlijk virus heb.

Ik heb nog 1 vraagje is perio aid slecht voor je mond? want ik heb van de mondhygienste deze mondspoeling gekregen voor mijn ontstoken tandvlees maar ik merk dat ik er een scherpe keelpijn van krijg en ook vieze smaak + mijn smaak is bijna weg

Reageren

Je moet je mond daarmee spoelen, niet je keel en niet doorslikken. J kunt het eventueel met wat water iets verdunnen

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Scherpe pijn plassen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe