Home / Erectieproblemen / Co2 laser of coagulatie.
Beste john,
Ik heb wat(10)bultjes op mijn penis onder mijn toompje. Ik ben naar dokter en huisarts geweest volgens hun is het onschuldige talgklieren. Ik wil ze graag behandelen wat raad u aan co2 laser of coagualatie. Liefst wil ik geen prik maar een verdovende creme. Wat zijn de nadelen.Kan je erge litteken krijgen of schade dat ze ipv bultjes laser op penis komt. Bedankr
Er kunnen en inderdaad littekens ontstaan.
Ik weet niet hoe groot de bultjes zijn, maar als het parelketting is, dan is het toch een onschuldig en veel voorkomend verschijnsel. Dus goed nadenken over risico's
Bedankt voor snelle reactie,
Nee het is geen ppp, bultjes zijn heel klein 1tje iets groter. is niet op de eikel maar op penis wat raad u aan c02 laser of coagulatie.
Kan je alleen litteken krijgen of meer. Bijv geen gevoel meer hebt of geen stijve meer. Of grote brandvlek.Nog maals bedankt.
Co2 laser dan in het ziekenhuis dan wel.
In principe alleen maar littekens
Beste John,
Ik ben laatst naar kliniek geweest en daar zeiden ze dat het fibromen waren. En dat ze het gelijk met cogulatie kunnen verwijderen maar vetrouwde het niet prik in je penis is wel gevaarlijk denk. Misschien is c02 laser het veiligst.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!