Home / Erectieproblemen / 15 en geen schaamhaar en sperma !!
Ja toch ik had het op mijn 12de en schrok er van maar het viel heel erg mee want toen ik heg aan mijn ouders vroeg zeiden zei dat het zaad was dus.
Dat valt nog wel mee denk ik zo. Maar volgens mij is jouw voorhuid wel wat vernauwd...
Kun je de voorhuid zonder problemen helemaal naar achteren schuiven zodat je eikel helemaal bloot komt te liggen?
Het is niet erg hoor. Ik ben 13 maar wel met sperma, lul van 17 cm in erectie, en een volle bos schaamhaar. Het verschilt met iedereen. bij de ene is de pubertijd laat, en bij de andere heel vroeg (zoals bij mij)
CONCLUSIE:
Het maakt eigenlijk geen drol uit, je krijgt het heus nog wel en dan kan je die andere gozers maar uitlachen want hoe later, hoe beter.
Doei !
Ik ben 13 en ik heb wel schaamhaar maar ik heb een kleine penis van 8cm en geen sperma.
8 cm in erectie is aan de kleine kant. Ga naar de huisarts
Aan iedereen met paniekberichten in dit bericht:
Rustig aan. De puberteit verschilt per persoon, de een ontwikkelt zich veel sneller dan de ander.
Sommigen hebben al een oerwoud aan schaamhaar als de ander pas zijn eerste haar ziet komen, dit kan en maakt niets uit.
Daarnaast zou het kunnen dat je minder schaamhaar groeit dan de gemiddelde persoon of een kleinere penis hebt dan gemiddeld. Dit is niet iets om je zorgen over te maken. Op ieder potje past een dekseltje, zegt men dan.
Nicolas je hebt gelijk ik ga me hopelijk met al deze berichten minder zorgen maken. Het is namelijk wel schrikken als je zo'n kleine dingetje hebt en je wilt er niet mee gepest worden. Iedereen die hier heeft gezegd: rustig of dokter bedankt voor advies ik ga me zeker minder druk maken
Hallo jongens, in ben inmiddels 15 jaar oud geworden maar heb nog geen een haar rond de schaamstreek een kleine penis van 5.8 cm in erectie en sperma ook niet. Ik loop Sws wel achter want heb geen beenhaar en een veel te hoge stem. Ik ben 158cm en ja dat is klein. Mijn teelballen zijn bijna niet te voelen 1-2 ml denk ik.
ajb help me.
kasper
Dab ben je laat in de puberteit. Ga naar de huisarts en bespreek het met hem/haar. Er kan een onderzoek naar je hormonen gedaan worden om te kijken of er een tekort is.
Ik ben vandaag alleen gegaan. Mijn huisarts zegt: Alles in orde gewoon een laatbloeier dat kan je nou eenmaal overkomen. Onderzoek naar mijn hormonen wilde ze niet. Was niet nodig zei ze. Zelfs mijn lengte 158cm waarvan ik dacht dat sws wel iets te zeggen van was bleef ze koelbloedig en zij: Ach joh je tijd komt nog wel! Dit gaf mij niet echt zekerheid. Wat moet ik nu?
Kasper
sperma
schaamhaar
= IK BEN KERNGEZOND??
@ Kasper
Dan zit er niet veel anders op dan afwachten
ik ben 13 bijna 14
alleen voorvocht
beetje schaamhaar
wel grote ballen en als me lul
stijf is is die 12 cm is dit normaal?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!