Home / Erectieproblemen / Na een besnijdenis?
De wonde staat op zich wel mooi, wel nog duidelijk wat zwelling aanwezig. Wonde is ook nog niet toe en de rand ziet nog enorm rood.
Hallo,
Heb 7 dagen geleden volledige curcumsisie gehad. Het plassen gaat nog wel met een beetje druk en geen sterke straal. De plasbuis kan ook niet echt open. Voorheen kon dat wel. Als je dan op de eikel drukte dat zag je dat de plasbuis opende. Nu gaat dat niet. Is dat nog de zwelling die dat veroorzaakt? Had gebeld met Urologie en foto gestuurd. De assistente had overlegd en had me teruggebeld. Er bleek dat bij de uroloog al was opgevallen, tijdens de circumcisie, dat ik een smalle plasbuis heb. En ze zeiden tegen mij dat het niet door zwelling komt, nadat ik dat vroeg. Maar ik plas al 45 jaar normaal, en nu na de circumcisie niet. Ben het ook niet helemaal eens met wat ze zeggen. Ben benieuwd naar de ervaringen met plassen hier. En wat de moderator hier van vind. Alvast bedankt voor het reageren.
Hoi Bassie1980.
Hoe ziet het er bij u uit als ik vragen mag?
Joh onze viespeuk zoekt ook foto's van piemels...
Tim, Anoniem, Ilse, Lisa of hoe je jezelf ook noemt volgens mij wordt het tijd dat jij naar een psychiater gaat en je je laat behandelen voor deze absurde obsessie!
Hoi Tim , ik kan 2 gebalde vuisten tegelijk in mijn anus kwijt. Hit me up!
Exact 7 dagen geleden besneden. Mijn frenulum was veel te kort en voorhuid spande enorm met een erectie. De zalf hielp niet dus ben een operatie ondergaan. Ik heb zo goed als niets pijn ervaren. Eerste paar dagen oogzalf terramycine gesmeerd. Zwelling is volledig weg, geen bloedingen gehad. Heb nu enkel nog wat korstjes en de draadjes.
Mijn eikel is wel gevoelig. Ik kan al wel zo goed als normaal wandelen met onderbroek en broek, maar moet soms toch eens in mn broek om het te versteken. Na een paar uur in de kledij is het toch zeer gevoelig.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de ergste gevoeligheid wat verdween? 🙂
Ik ben gisteren besneden, de operatie zelf is te doen als je eenmaal goed verdoofd bent maar de verdovingen zijn erg vervelend, gelukkig duurt dat kort. Na de verdovingen voelde ik eigenlijk al bijna niks meer. Toen ik eenmaal klaar was werkte de verdoving al snel uit (na ongeveer 30 minuten) en kreeg ik langzaam steeds meer pijn, ik had besloten om met OV terug te gaan en dit was wel echt een fout kan ik zeggen. Ik had geen strakke onderbroek aan en alles ging dus bungelen, schaven en uiteindelijk bloeden. Toen ik bijna bij mijn huis was aangekomen kon ik al bijna niet meer lopen. Mijn tip: ga terug met de auto en doe van tevoren een strakke ondersteunende onderbroek aan. Ik had hier thuis nog wel even last van maar na 2 paracetamol en 1 ibuprofen is het beter gegaan. Ik ben nu op dag 2 en moet zo het verband er af gaan halen, ben benieuwd...
Hallo,
Ik ben ca 3 weken geleden besneden.
Zeker geen spijt van ! Eigen keuze, 45 jaar.
Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voor alle wondjes volledig dicht waren ?
Het lijkt me zeer traag te gaan, met een ochtend/nacht erectie komt het telkens terug een beetje open.
Er is niets ontstoken maar zo gaat het nog weken duren voor alles genezen is en misschien een dik litteken ??
Penis gaat van ca 9 naar ca 17cm.
Graag jullie ervaringen.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!