Home / Erectieproblemen / Slijmerig iets uit penis na opwinding
Beste,
Het viel mij op dat ik eigenlijk best vaak wat slijmerig spul uit mijn eikel "pers" in de ochtend.
Dit persen doe ik door de schacht naar de eikel te persen.
Het slijm is doorzichtig en erg kleverig het lijkt vooral aanwezig te zijn als ik de dag ervoor gemasturbeerd heb (het wegplassen daarna maakt weinig verschil).
Ik weet van mezelf dat ik snel opgewonden ben wellicht heeft dit er iets mee te maken?
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Hoe meer ik erop let, hoe vaker het er lijkt te zijn.
Dat kan voorvocht zijn . Dat "melken" kan trouwens problemen opleveren. Nergens goed voor
Wat voor problemen kan dat opleveren?
Is het normaal dat het na het uitplassen nog steeds kan komen?
Een irritatie of ontsteking van de urinebuis.
Ja, dat is niet zo vreemd.
Is het ook normaal dat het in de ochtend soms voorkomt? op die momenten heb ik dan wel de avond ervoor opwinding gehad en/of een ochtenderectie.
Ik heb ongeveer hetzelfde als Henry hierboven beschreef.
Mijn vriendin heeft wel eens aangegeven dat ik erg veel voorvocht produceer als we bezig zijn.
Van nature ben ik altijd erg snel opgewonden en heb dan ook (soms) meerdere erecties per dag.
Dit vooral in de avond op de bank.
'S avonds in bed met mijn vriendin heb ik eigenlijk continue erecties.
Als ik wakker ben geworden in de ochtend is dat ook vrijwel altijd met een erectie.
Zodra in de ochtend mij erectie afneemt en ik naar de wc ga, en hierna eens goed uitknijp.
Dus van de schacht naar de eikel pers. Komt er een soms een klein beetje heldere slijmerige druppel uit.
Dit goedje is zeer plakkerig. Als ik mijn de vingers over elkaar wrijf blijft het nog steeds erg glad en plakkerig.
Wat denk je dat dit is?
Hierbij ook een foto waar je kunt zien hoe de binnenkant van mijn penis er vaak uit ziet.
Hoort dat kurkdroog te zijn of is dat altijd wel een klein beetje vochtig.
Dat is voorvocht, komtmdus van de ochtenderectie. Je moet stoppen met dat uitknijpen en melken. Dat is nergens goed voor en kan irritaties veroorzaken
Bedankt voor je reactie.
Hoe merk ik het verschil tussen voorvocht en afscheiding op? Dit is echt doorzichtig, en als ik het een tijdje in mijn vingers wrijf word het wel witter (logisch denk ik?). Het ruikt ook iets zoetig.
Komt afscheiding er van zelf uitlopen in de ochtend zonder dat je daar iets voor hoeft te doen?
Is het ook normaal dat de binnenkant van mijn urinebuis wat vochtig is? (zie foto eerder, zou u deze ook kunnen verwijderen?)
Of hoort dat kurkdroog te zijn?
Je beschrijft de typische kenmerken van voorvocht
Soms komt het er vanzekf uit, en ja de urinebuis is vochtig van binnen omdat er slijmvlies in zit.
Dus u ziet niets geks aan de foto? Zou u hem nog kunnen verwijderen?
Denkt u dat ik mij zorgen moet maken? Het gebeurt echt alleen als ik weet dat ik een lange erectie heb gehad in de ochtend (of seks de avond ervoor).
Vanochtend had ik bijvoorbeeld geen ochtenderectie, en er was toen ook geen druppel te bekennen. ook niet na knijpen of beweging van de voorhuid.
Ik weet dat ik niet moet knijpen of melken overigens, maar deed dat even om wat vergelijkingsmateriaal te hebben met de dag ervoor.
Ik kan niks bijzonders zie en volgens mij dus een normaal verschijnsel
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!