Home / Erectieproblemen / Droge huid
Mensen ik ben sinds gisteren enorm bang en kon amper slapen. Telkens wanneer ik naar toilet ga merk ik deze week een droog plekje op mn penis helemaal bovenaan dus net onder mijn schaamhaar. Als ik mn vinger nat maak en over de plek ga is het weg. Dan is er niets meer op te merken. Maar ik vraag me af vanwaar komt het?ik heb gemerkt dat het komt omdat ik te hard aan mn penishuid trek om mijn penis schoon te maken na toilet, daardoor heb ik piepkleine kloofjes. Ik ben bang voor beginnende lichen sclerosus. of is dit beetje ver gezocht? Ik geef toe dat ik me
Goed heb laten gaan op het internet vandaar deze angst. Verder geen jeuk of iets. Wel hevige angst. Heb geen oog toegedaan vannacht.
Dat lijkt zo niet op lichen sclerosus. Misschien een vorm van eczeem of een schimmelinfectie.
Schimmelinfectie lijkt me sterk want het is een kleine schilfering die je kan wegwassen. Nu vndg heb ik hele dag gecontroleerd en is het er niet meer. Exceem mss ik hoop dat het voorgoed wegblijft.
john ik heb vanochtend ondervonden dat ik het alleen heb als ik aan mijn penis kom. Dan word t zo beetje droogjes op 1 plek. Ongeveer 1cm maar erna verdwijnt da trg? Wat kan het betekenen?
Dan zal het een irritatie door wrijving zijn
hoelang blijft het ongeveer jhon? Nu geef ik wel toe dat ik er nog teveel op let. Mn focus ligt er te hard op door de angst
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!