Home / Erectieproblemen / Geel sperma
Hallo,
Ik ben 23 jaar. Een aantal jaar geleden was mijn sperma vaak gewoon wit/doorzichtig. Sinds een korte tijd is dit vaak veel meer geel en dikker. Is dit erg? Of wat kan er aan de hand zijn
Kan normaal zijn, maar kan ook een teken zijn van infectie
Moeilijk te zeggen.
heb je andere klachten? Seksueel risico gelopen?
Over het algemeen kom ik minder klaar, ik kom nu gemiddeld 1 keer in de week klaar. Dat was vroeger vaker. Nou ik was dus een week niet klaargekomen, toen was het geel. Ik heb mezelf een paar uur later nog weer afgetrokken en toen was het gewoon zoals het altijd was, wit/doorzichtig. (Dit was vandaag). Zijn dit dan geen urineresten/oud sperma oid? Ik heb wel 2 weken geleden iemand afgetrokken en daarna mijn penis aangeraakt, dus een klein risico op soa. Maar daarvoor had ik ook wel eens last van geel sperma. Dus denk niet dat het daarvan komt.
Doorgaans is dat een gevolg van urineresten in de urinebuis. Waarschijnlijk plas je dus niet altijd goed uit
@John
Wanneer zou je aanraden om in dit soort gevallen naar de dokter te gaan?
Probeer voldoende water te drinken en zorg dat je goed uitplast. Bekijk het even een weekje
Ik heb er nu sinds de laatste gele zaadlozing geen last meer van gehad (6 dagen), kan ik het nu laten rusten? Heb er dus eigenlijk incidenteel last van, hier hoef ik me dus geen zorgen over te maken?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!