Home / Erectieproblemen / Penis
Goedemiddag.
Mijn naam is Jeroen en ik heb een vraag. Momenteel heb ik een soort irritatie aan mn voorhuid (zie foto). Deze irritatie heb ik een jaar geleden ook gehad en dat ging vanzelf weer weg. De irritatie ontstond na het masturberen en ik heb geen pijn oid, ook niet als ik het aanraak.
Zou u bij het zien ook denken dat het een irritatie is? En kan dit komen door het gebruik van Durex Glijmiddel bij het aftrekken, die ik afgelopen donderdag (2 dagen geleden) heb gebruikt. Ik zag het vanochtend na het masturberen, zonder glijmiddel. Als laatste vraag: ziet het er ernstig uit en moet ik direct naar de dokter?
Dat zal niet van het glijmiddel zijn. Het lijkt toch op een irritatie. Je hebt geen problemen met je voorhuid? Ze kan zonder problemen helemaal naar achteren zodat de eikel bloot komt te liggen?
Ik heb geen problemen met het naar achter trekken. Het lijkt een stuk minder te zijn een paar uur later. Kan het gewoon ruwe/droge huid zijn?
Hallo.
Een dag verder en zo ziet het er nu uit. De tweede foto is gemaakt met flits.
Als ik het zo bekijk is het al beter dan gisteren, maar wilde toch graag om uw mening vragen. Wellicht dat het zo de “irritatie” bevestigt.
Alvast bedankt.
Dat lijkt zo inderdaad op een irritatie
Misschien een gekke vraag, maar stel het was herpes oid geweest dan zou het toch wel veel pijn doen? Ik voel er niets van namelijk..
En nog een vraag: zou ik er iets op moeten smeren of gaat het vanzelf weg?
Herpes is in de regel wel pijnlijk. Voor andere soa's is dat niet van toepassing
Dus ik kan er wel vanuit gaan dat het geen herpes is? Van een andere soa ga ik niet uit aangezien ik ongeveer 3 maanden een vriendin heb, en we beschermd seks hebben (condoom).
Kan ik gewoon uitgaan van een irritatie, aangezien het ook (lijkt) te herstellen?
Het doet mij niet aan herpes denken. Overigens herstelt herpes natuurlijk ook. Het virus blijft dan wel aanwezig, maar uitbraken duren doorgaans ook maar 3 weken
Ik snap het niet helemaal. Het doet niet aan herpes denken, maar het (de ‘irritatie’) doet ook geen pijn of iets en is binnen 2 dagen al minder zichtbaar. Kan ik dus uitgaan van een irritatie en kan ik herpes uit mijn hoofd zetten?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!