Home / Erectieproblemen / Gevoelige eikel/penis
ik heb sinds een dag of 2 last van een gevoelige eikel. Het geeft pijn als ik erop druk, het is gevoelig zeg maar. Ik ben onbesneden en als ik een slappe penis heb en hier op druk dan voel ik de lichte pijn. Het zit vooral voor mijn gevoel aan de linkerkant van mijn eikel. Gek genoeg als ik een erectie heb kan ik de pijn niet voelen, ook niet als ik erop druk. Ook doet plassen geen pijn en heb ik nog geen seks gehad. Ik ben overigens ook 17 jaar. Heeft iemand hier misschien een verklaring voor?
Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
Ik het voelt als hetzelfde gevoel is als ik normaal op mijn blote eikel druk het is ook niet echt pijn maar ik voel het wel zegmaar, ook omdat ik het bij erectie niet heb. Kan het zijn dat dit het is en dat ik het nu ook met voorhuid eroverheen kan voelen door te vaak masturberen of iets dergelijks, ik heb de afgelopen dgen namelijk 2 maal per dag gemasturbeerd wat ik normaal niet doe.
Het is dus ook alleen bij een slappe penis, en als ik er op druk.
Het zou inderdaad een irritatie kunnen zijn... is het wellicht dan de eikelrand die gevoelig is?
ja het zou best wel eens de eikelrand kunnen zijn want de gevoeligheid zit aan de linkerkant van de eikel en een beetje onderaan. Wat zijn dingen die ik moet vermijden om het zo snel mogelijk weg te laten gaan ?
Even niet fappen en geen seks. Dat herstelt doorgaans redelijk snel
Ik voelde het ook voor het eerst nadat ik mijn eikel had gewassen onder de douche laatste, misschien was ik wat te hardhandig en in combinatie met het vaak masturberen zou dit misschien irritatie opleveren dan
Oke, ga ik doen, als ik er na een paar dagen nog last van heb ga ik wel naar de huisarts. Bedankt in ieder geval!
Dat zou heel goed kunnen. Doorgaans kun je dat aan de eikelrand wel zien.. op die plek kan die dan iets donkerder zijn of iets opgezet.
nog even terugkomend voor de zekerheid. Hier valt ook niks raars te zien toch? Ik ga ervan uit van niet maar ik vraag het gewoon voor de zekerheid
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!