Home / Erectieproblemen / Gevoelige penis en plasbuis
Sinds een week of 6 heb ik een gevoelige penis. Het was.op een gegeven moment net of ze met een naald in men eikel prikte. En ik had ook last in men onderbuik. Ik ben toen naar de dokter geweest en die dacht dat het prestaties was. Ik heb hier antibiotica voor gekregen namelijk ciprofloxacine een kuur van 10 dagen. Het beterde maar na 2 weken had ik nog last van een ontstoken plasbuis en onder de rand van men eikel. Weer naar de dokter geweest en die zei het zal een schilletje zijn. Dus ik heb daar iets voor gekregen in combinatie met azitrhomazine. Een kuur van 2 dagen. Nu 2 weken later nog hetzelfde maar minder erg. Toch blijft het duren. Ik ben getest op hiv de standaard urine soa testen. Wat zou dit kunnen zijn?
Alvast bedankt
Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga teug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de uroloog
Weet je ook of er is gecontroleerd op trichomonas? Dat zou een infectie kunnen zijn die de klachten wel zou kunnen veroorzaken...
Dat weet ik niet.
Ik ben wel homo en ik las dat je dat via vaginaal contact krijgt? Kan dit ook via pijpen door een man?
Ook las ik iets over mycoplasma? zou het dit kunnen zijn zelfs na alle antibiotica die ik gehad heb?
Niet alleen via vaginaal contact...
Mycoplasma zou ook kunnen. Maar de kuur zou dan gewerkt moeten hebben
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!