Home / Erectieproblemen / Blaasjes rond plasbuis
Hoi allemaal, ik loop al sinds 1,5 met blaasjes rond de uiteinde van mijn plasbuis. Het is me opgevallen na een keer onveilige seks te hebben gehad. Het komt en gaat met vlagen. Soms is het rood en kan je goed de oppervlakte zien waar het om gaat, en na 2 uur later of na het douchen zie je er weer amper wat van. Als ik een stijve penis heb trekken de blaasjes strak en zie je ze niet meer.
Ik ben ervoor bij de huisarts geweest en die riep gelijk herpes. Echter heb ik geen pijn/brandend gevoel tijdens het plassen, of worden de blaasjes pijnlijke korsten. Ook omdat ze zo sporadisch te zien zijn geloof ik niet dat dit het is.
Vervolgens heb ik me laten testen bij de GGD. Ik heb m’n verhaal daar gedaan, plaatjes laten zien en hebben me op die standaard soas getest. Dit was allemaal negatief.
Daarna nog bij de dermatoloog gezeten en deze konden er ook niks van maken. Ik kreeg een crème mee om het wat vochtiger te houden, want ze vonden het erg droog.
Ik kan niks op internet vinden wat erop lijkt. Ik hoop dat iemand een advies heeft.
Ik kan eerlijk gezegd niets bijzonders zien. Ik zie alleen dat er rondom de uitgang van de urinebuis een lichte irritatie is. Herpes of een andere soa kan ik er zo in ieder geval niet in herkennen, Gebruik eens lanette creme...en een beetje glijmiddel bij seks of masturberen
Excuses, het betreft inderdaad de irritatie/blaasjes rond de uiteinde van de urinebuis. Lanette crème is wat ik heb meegekregen van de dermatoloog en smeer dit nu al sinds juli 2017. Toevallig nu een week niet gesmeerd, en trof het zo aan. Als ik dagelijks smeer na het douchen, dan zie je het in minder mate. Echter is het nog nooit geweest dat het een paar dagen weg is geweest. Het blijft hangen.
Gebruik je zeep of doucheschuim/gel om je penis te wassen?
Nee, ik was daar niet met zeep of douchegel, spoel het alleen af met water.
Heb je al eens een crème tegen schimmelinfecties geprobeerd?