Home / Erectieproblemen / toompje korter??
hallo, ik had eventjes geleden pijn aan het toompje door het te overbelasten maar had het niet laten rusten, nu heb ik dat wel gedaan, en het lijkt nu korter.. kan het toompje korter worden dan het eerst was?
Als het toompje beschadigd was of niet niet helemaal hersteld is zou dat kunnen
is het enkel beschadigd als het gescheurd is of kan het ook anders?
Het kan ook geïrriteerd zijn... maar dat kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Ga met de klachten naar de huisarts, de kan er naar kijken
nu geraakt de voorhuid in de hardste erectie tot net onder de eikel, en dan is het toompje een beetje hard maar trekt de eikel niet naar beneden. is dat ver genoeg?
Als het toompje strakker is dan voorheen kan dat problemen opleveren
op welke manier dan? de voorhuid geraakt nog steeds onder de eikel
As ze ver naar beneden getrokken word door seks bijvoorbeeld, of door iets te hard masturberen, dan zou het toompje kunnen scheuren...
maar op een andere thread zei u dat het ver genoeg is als de voorhuid maar onder de eikel geraakt? ook al is er dan nog een ringetje voorhuid onder
Maar dat ging niet over een plotselinge verandering van het toompje zoals jij dat aangeeft. Bij jou is er iets gebeurd waardoor het toompje is veranderd. Je geeft zelf aan dat het anders is als voorheen.
Nee het resultaat is niet hetzelfde. Het ging in de andere discussie volgens mij over iets teveel voorhuid en niet over een tekort toompje
Als de voorhuid naar achter doet zodat de hele eikel bloot komt te liggen en het gaat zeer doen of aan de eikel trekken
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!