Home / Erectieproblemen / Grote bubbel na penis pomp
Ik heb dus voor het eerst een pomp gebruikt en na gebruik hen in een groote bubbel onder de eikel er rond om heen zeg Maar zelf is de penis ook vrij dikkig trekt dit weg, zou het graag willen weten en hen van deze fout geleerd (naar de doctor is geen optie)
Koelen met een koud nat lapje en hopen dat het snel weg trekt. En je manneke voorlopig even met rust laten...Als er na 2 dagen geen verbetering is, zou ik er toch maar mee naar de dokter gaan.
Het is nu dus 9:42 en het is nog steeds niet minder Maar doc is echt geen optie... Ik hen echt me leven verpest ik raak helemaal in paniek
Moeilijk om er zo ongezien iets over te zeggen. I
Ik weet dat gênant is , maar ik raad je toch aan om naar de dokter te gaan. Die dokter is wel wat gewend...
Dat het genant is vind ik niet erg me ouders mochen het niet weten... Ben uhm niet 18
Hoe oud ben je? Hoe kom je dan een die penispomp?
16, gekocht en gaat denk beter? Kan nu me voorhuid terug doen is nog wel dik dus komt wel goed, ik wil wel een foto plaatsen Maar alles is telkens te groot
Je kunt de foto aan mijn mail adres sturen, ik kan er dan naar kijken of je er nog iets anders aan kunt doen. [email protected]
Je kunt overigens gewoon zelfstandig zonder je ouders naar de huisarts. Deze mag hier ook niet met je ouders over praten
Ik hen een email gestuurd met fotos dank u wel dat u will helpen
Het is Al veel minder de voor huid is wel dikkig gaat dat nog weg
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!