Home / Erectieproblemen / Besnijdenis
Hallo, ik ben gisteren besneden en nu is mijn eikel dus heel gevoelig (logisch) maar ik lig nu al de hele dag in bed zonder onderbroek omdat ik er echt niet mee kan lopen met onderbroek. Word de gevoeligheid nu ook wat minder omdat die wel buiten ligt of heeft iemand andere tips?
Groetjes
De gevoeligheid zal zeker af gaan nemen. Wat je zou kunnen doen, is wat vaseline op de eikel smeren (heel dun) , en afdekken met een verbandgaasje. Maar geen vaseline in of op de wondjes...
Maar u zegt dus dat als de eikel alleen maar bloot ligt verder dus niks. De eikel wel minder gevoelig worden?
Normaliter neemt de gevoeligheid na verloop van tijd ook af. De eerste 2 weken na de operatie valt daar weinig over te zeggen
Ik ga vanavond voor het eerst douchen/schoonmaken en kijk hier erg tegen op ivm gevoeligheid eikel en rode bloedvlekken/korstjes. Tips?
Gewoon even lauwwarm afspoelen. En goed droog deppen. Haal een fles Badedas Classis en badder je penis daarin 2 x per dag 5 minuten. Als je geen bad te beschikking hebt, kun je een kommetje nemen met water en daar en beetje badedas Classic in doen. Dat werkt desinfecterend en bevordert het herstel. Maar wel pas na 3 dagen gebruiken
Heb besloten om het douchen ff nachtje uit te stellen . Kan geen kwaad zegt me moeder.
Nee, maar dan morgen wel doen. De rommel moet er wel vanaf...
Maar ben ook bang dat morgenochtend alleen met lauw/warm water niet al het vuil en bloed eraf gaat...
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!