Dikte penis

hallo,

ik ben 15 jaar en over een maand 16.

Ik heb een vraag over mijn penis dikte.

Ik ben vrij lang (rond de 1.70) en heb al beharing onder mijn oksels, armen,  benen en rond de penis.

Mijn penis is tussen de 13/14cm in erectie,

maar de dikte is ongeveer 3/4cm.

Is dit normaal? En gaat dit veranderen?

mvg

Reageren

Op zich is er met die maten die je opgeeft helemaal niks mis en heel normaal voor je leeftijd.  Hij kan nog groeien tot je 21ste. Dus geen zorgen...

Reageren

Ah oke,

Maar weet u wat de gemiddelde dikte is?

mvg

Reageren

Dat is toch wel heel verschillend, maar ik denk dat het gemiddeld tussen 2,6 en 3,8 cm bij volwassen mannen is wat de dikte betreft. Er zijn natuurlijk uitzonderingen

Beter is om de omtrek te meten. Dat is dan 8 - 12 cm

Reageren

Hoe meet ik de omtrek?

En dit klinkt misschien apart, maar het zit er ook aan te komen.. stel ik moet condooms hebben, ik zocht wat op google en zag heel veel 50/60mm wat dus 5/6cm is en bij 30/40mm vond ik niet veel. Hoe zit dit dan?

mvg,

Reageren

De omtrek meet je met een meetlint, of een stukje touw of garen of een reepje papier. Daarmee bepaal je de omtrek door touw, garen of papier naast een meetlat te leggen. Je meet de omtrek op het dikste punt van penis (niet de eikel) maar de stam van de penis.

klinkt niet apart hoor.....heel normaal! Als je de omtrek hebt gemeten, laat dat dan even weten, krijg je van mij de maten die je kunt gebruiken.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Dikte penis

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe