Behoorlijk strak besneden

Hoi
    Ben een week geleden besneden en volgens mij is bij mij erg veel afgehaald aan onderkant.
    Bij erste ochtend erectie was mij penis krom, erg strak aan onderkant en pijnlijk maar had nog geen volledige erectie!! Houd van ballen was al to de helft van penis... dus omhoog.
    Heb gebeld, wordt gezegt dat het goed komt maar moet nog wachten, houd zou nog wat los komen als alles genezen is...
    Heb maar max 4cm voorhoud aan onderkant en mijn penis in erectie is zeker 19!
    Komt het nog goed??

Reageren

Het is pas een week geleden. Alles staat nog strak door zwelling en de hechtingen. Je kunt daar nu op het moment nog niet zo veel van zeggen

Reageren

Was nu aan het kijken en meten, heb echt aan onderkant nog maar iets meer dan 3cm voorhuid... boven is 2X langer.

Zwelling is er nog en hechtingen ook maar daar win je geen 3-4 cm en dat kom ik volgens mij te kort.

?? 🙁

Reageren

Ik kan er zo helaas ook niets over zeggen.. Geef het nog even een paar dagen

Reageren

Het lijkt me onmogelijk. ?

Wacht nog af maar ik slaap al niet goed, eten doe ik ook niet... drama.

Reageren

Dan is er eigenlijk maar een ding dat je kunt doen:  toch een afspraak vragen voor de chirurg

Reageren

Had al gebeld, wordt gezecht dat het goed is. Een controle gevraagt, nee dat doet hij niet omdat het goed is.
    Nogmaals, een dag later gebeld hij neemt niet op en belt niet meer terug.
    Heb daarna een andere gebeld (ook van hun, zij had me na besnijdenis tel.num. gegeven). Van haar moest ik fotos maken en mailen... Dat heb ik ook gedaan maar zij belde niet??!! SMS zenden, ik krijg SMS terug dat directeur mij zal zo bellen.
    Na uuren wachten belt hij (directeur) en zegt dat het goed komt, hij had fotos gezin, zegt ook dat het bij hun nog nooit missgegaan is. Controle na 3 weken en dan zal hij zelf bij zijn.
    Echter, op vraag of het zou mogelijk zijn om erectie van 19cm te krijgen met zo weinig voorhuid aan onderkant, kon hij niet zeggen dah het zeker goed is, 100% zeker kon hij niet zijn maar blijft herhaalen dat het nog niet missgegaan is bij hun.
    Blijkbaar is wond besprekbaar bij hun, rest niet. Lengte dus niet??

Echter, ook is het pas een week, het is duidelijk dat het niet goed is. hechtingen aan onderkant snijden al voorhoud en komt nog bloed uit omdat het strak is bij ochtend erectie. Wakker worden van pijn voordat het een volledige erectie is kan nooit goed zijn. En dan is de houd van ballen tot de heleft van mijn penis en is nog steeds niet genoeg, hij staat krom en doet pijn want wat ik nog over heb is niet genoeg voor de 50% van mijn penis in erectie.
    Boven is goed, lang genoeg, zeker 2x langer dan onderkant.

Hoe kan je van 3cm voorhuid aan onderkant een erectie van 19cm krijgen?
    Ben toch niet gek? Blijkbaar houden ze mij voor de gek of ben ik dat echt?

Wat moet ik doen? Ik draai door. Het is een drama leven. Ik wil niet zo leven. ?

Reageren

Ik kan er zo ongezien ook niet heel veel over zeggen, maar pijnlijke erecties zijn zo kort na de besnijdenis, zijn heel normaal. Daar heeft iedereen last van. Dat je meer last hebt van de onderkant, komt omdat er op de plaats waar het toompje zat waarschijnlijk ook een hechting zit die iets hoger naar de eikel toe zit. Een besnijdenis gaat doorgaans niet ten koste van de lengte van de penis. Het zal toch nog even moeten genezen. Ze hebben naar de foto's gekeken, ik ga er vanuit, dat als er iets vreemds te zien was geweest, ze je terug hadden laten komen. Je zou badjes kunnen nemen met Badedas Classic. Dat bevordert het herstel en voorkomt infecties.  Kijk de komende dagen even hoe het zal gaan.

Reageren

Pijnelijk erectie is normaal maar dat penis zo krom is naar beneden en de helft van is al bedekt met ballenhoud door te kort aan voorhuid is niet normaal. En dan heb ik nog geen volle erectie maar hij is dan erg strak. Zal wel wat beter worden maar centimeters krijg ik niet. ?

Er komt ook nog wat rotzoi uit wond, alleen onder. Dus infectie ook nog?! En veel pijn in plasbuis. Kleine aanraking of betje erecite is al genoeg om uuren lang brandende pijn in plasbuis te hebben.

Heb afsprak gemaakt met huisaarts. Ben bang met zoveel druk aan onderkand wordt moeilijk genezen en als het lukt, hoe verder?

Reageren

Naar de huisarts gaan is geen slecht idee. Maar eens even afwachten wat de huisarts ervan vindt. Dan eventueel een verwijzing vragen voor een second opinion

Reageren

hi

ik heb precies hetzelfde probleem. 2 weken geleden besneden, teveel schachthuid weggehaald. Moet nog terug naar chirurg volgende week. Had normaal een erectie van 17 cm, nu nog geen 7! Veel lasten zwelling, het kan geen kant op.

hechtingen willen niet dicht door ochtend erectie enz! Drama

Dit moet een reconstructie worden. Anders wordt ik gek

Kan zo niet leven.

Reageren

Geen paniek jongens! Ik ben ook strak besneden en was ook bang dat het een (negatieve) invloed zou hebben op mijn erecties, maar dat bleek niet het geval te zijn. Als alles genezen is zullen jullie merken dat de schachthuid voldoende rekbaar is om terug je volle lengte te geven.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Behoorlijk strak besneden

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe