Ballen komen naast penis bij rukken

Mijn ballen schieten naast penis bij het rukken.   Ik heb hele tijd geleden voorhuidvernauwing gehad en sindsdien is er veel in negatieve zin veranderd.   Als ik nu ruk trek ik de ballen ook telkens naar boven, waardoor ze naast penis komen.   Ze verdwijnen ook gedeeltelijk in lichaam.   Als ik vroeger rukte bleven ballen gewoon onder penis, nu trekken ze telkens mee waardoor het opdenduur wel pijnlijk is...   Zeker als ze dan nog es half verdwijnen in lichaam.   Kan er daar iets aan gedaan worden.  Balzak is ook altijd precies opgespannen.   Precies of balzak staat gezwollen en is klein.   Als ik dan ruk trek ik direct ballen naar binnen.   Is nu toch al hele tijd dat ik me eraan erger.   Precies of ik heb huid te kort waardoor ik bij elke ruk mijn ballen naar binnen trek.   Bestaan daar operaties voor?

Reageren

Ik heb voorhuidverbreding ondergaan, geen vernauwing...   Had foutje gemaakt

Reageren

Daar zijn operaties voor. De teelballen kunnen worden vastgezet. Ga naar de uroloog en bespreek het met hem/haar

Reageren

Heb al zo'n operatie gehad.   Vroeger verdwenen ze in lichaam, schoten ze helemaal naar binnen.   Nu komen ze nog altijd naar boven en schieten ze half naar binnen nog.

Reageren

Heb je daar alleen maar last van met masturberen?

Reageren

Als ik stijve heb en neerlig en ruk of sex heb terwijl ik op rug lig, dan heb ik er last van.

Reageren

Je zou naar een uroloog kunnen gaan om te kijken of er nog wat aan te doen is, maar ik vrees dat je het ermee zult moeten doen. Je zou een penisring kunnen proberen...dan kunnen ze niet meer weg

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ballen komen naast penis bij rukken

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe