- Anoniem16 oktober 2016 om 21:43
Hallo,
Ik drink super veel water op een dag (soms fris ertussendoor) nu is dit wel natuurlijk super gezond alleen drink ik een hoeveelheid die echt te gek voor woorden is. 5L per dag ongeveer(soms minder soms meer.) Ik heb ook echt dorst, en kan nergens heen zonder een grote fles water bij me te hebben.
Sommige dagen heb ik het heel ernstig, zoals vandaag in de avond heb ik zomaar even achter elkaar 1,5L weggetikt omdat ik me enorm uitgedroogd voelde! Dit kan niet meer gezond zijn.
Op diabetes ben ik al regelmatig getest geworden, ook is er geen andere aanleiding naar het vele drinken gevonden.
Dus vandaar hier mijn vraag wat het zou kunnen zijn!?
Bij voorbaat dank
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2016 om 22:495 liter is toch wel extreem veel. Dat kan zelfs schadelijk zijn voor je gezondheid.
Gebruik je medicijnen of drugs?
Reageren
Vraag aan de huisarts een verwijzing voor een internist.Anoniem16 oktober 2016 om 23:12Ik gebruik medicatie, maar sinds een paar maanden pas. Heb daarin geen verandering qua het drinken in gemerkt. Verder gebruik ik geen drugs.
ReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2016 om 23:37Probeer je in ieder geval te beheersen. Het is niet gezond.
Reageren
Vraag een verwijzing