Ik wil een meisje zijn

Hallo ik ben een jongen van 12 jaar maar ik voel me meer een meisje ik wil een meisje zijn ik wil lange haren vriendinnen en geen jongen zijn ik doe alsof ik een jongen ben om mijn dierbaren niet teleurgesteld te maken maar ik wil zo graag een meisje zijn ik zit al de hele niet goed in mijn vel en ik ben ook vaak verdrietig heel veel mensen noemen mij een gay of homo vooral de mensen die mij niet kennen dat is ook wel een beetje zo omdat ik op jongens val maar niet als jongen maar als meisje!

Reageren

Jah,
    dat is kut man, maar ik kan je wel een paar tips geven: We wonen in Nederland je hoeft niet bang te zijn om te worden gedood of te worden vervolgd, rond de 5% van de mensen op aarde zijn in het verkeerde geslacht geboren. Je bent echt niet alleen! En geloof mij er is niets zo dapper als hier gewoon open over praten met je familie, na zulke dapperheid te hebben vertoond zullen ze eerder trots zijn dan teleurgesteld. Ik zelf heb 2 "homo's" in mijn familie een daarvan is altijd de DJ op onze familie reünies een echt ziek aardige gast we mogen hem allemaal niemand heeft een probleem met zijn aard. Dus ja het is erg fucked up en je hebt pech ja, maar maak er het besten van ben gewoon jezelf.
    Maak vriendinnen roddel samen over jongens doe wat je wilt. Geloof mij het hele riedeltje van dat meiden graag met een homo shoppen en praten enzovoorts is geen fabeltje.
    Probeer je tegenover de jongens wel dominant op te stellen zodat je geen slachtoffer word van erge pesterijen. Ben een echte Hardcore BAD BITCH waar de jongens niet mee durven fokken neem zelfverdedigings lessen als je dit leuk lijkt handig is het zeker.

Ik heb soms ook het idee dat ik een meisje ben van binnen, maar wel een erg sportieve dominante agressieve bloeddorstige [u]lesbische[/u] Bad Bitch. Dat ligt echter zo dicht bij het zijn van een jongen dat ik er totaal geen problemen mee heb. En staand plassen is best wel chill dus ja ik ben tevreden.

Mijn punt is van binnen is iedereen anders dan van buiten. Je hebt 46 paren chromosomen die bepalen wat jij vanbinnen en van buiten bent maar 1 van die paren bepaalt je geslacht, niet zo heel gek dan dat veel mensen zich anders voelen als ze eruit zien.

Sterkte m8

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ik wil een meisje zijn

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe