- Anoniem19 augustus 2015 om 18:47
Goedenavond mensen van Dokter.nl
Ik zit al een tijdje met een probleem.
Bijna een jaar heb ik last van vermoeidheid, dit is niet constant het geval. Sinds vorige week terug uit Italië (rondreis waar ik veel heb gelopen) maar hier had ik weinig tot geen last van de moeheid. Nu ik hier weer thuis ben voel ik me gewoon niet helemaal lekker, heb al tabletjes van Hema (vitamine) gekocht maar die werken niet. Zit al enige tijd met mijn baan waar ik niet veel tevredenheid uit haal. De vermoeidheid is zelfs nog voor de baan gekomen, dus weet niet zeker of dit er mee te maken heeft. Per volgende maand sta ik op straat dus ben al weer voor de zoveelste keer aan het solliciteren.2 maanden geleden bij de dokter geweest om bloed af te nemen. Waardes waren allemaal ok. Al was het suikergehalte net tegen het randje aan.
Kan iemand mij advies/tips geven ?
Ben pas 24 jaar jong, beetje jammer dat ik nu al zo moe ben.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2015 om 19:12Als je spanningen hebt en moe bent, kan dat wel tot oververmoeidheid leiden..
Heb je nog andere klachten?
ReagerenAnoniem19 augustus 2015 om 22:56Vermoeidheid
Reageren
Soms lichte hoofdpijn
Soms hoofdpijn dat aan het einde van de dag opspeeltJohn (moderator)
19 augustus 2015 om 23:31De klachten doen mij denken aan overspannenheid….in ieder geval aan stress en spanningen..
Ik zou je toch willen aanraden om naar je huisarts te gaan en dit me de huisarts te bespreken.Doe ook eens even de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest