- Anoniem4 januari 2015 om 22:16
Hallo,
Ik ben de laatste tijd behoorlijk vergeetachtig en ik maak me er nog al zorgen om. Ik vergeet bijvoorbeeld vakantiebestemmingen van vorrig jaar terwijl ik wel sommige details nog weet. Ook haal ik namen van mensen uit mijn sportteam door elkaar terwijl ik al een jaar samen sport. Of ik kom mensen tegen waar het gezicht me bekend van voorkomt maar kan ze niet voor me halen terwijl ik ze gewoon hoor te herkennen! Ik ben 19 jaar. Ik krijg 1x per 2 maanden b12 toegediend, en vorig jaar zijn mijn bloedwaardes gemeten en daar was niets afwijkend aan. Ik wil niet weer naar de huisarts gaan want kom er genoeg maar maak me wel zorgen. Is dat terecht? Ik heb nog nooit gedronken en ik februik geen drugs7 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2015 om 22:33Als je je zorgen maakt over je gezondheid, dan moet je naar je huisarts gaan. Daar is die namelijk voor.
Reageren
Heb je veel stress of spanningen?Anoniem4 januari 2015 om 22:38Maar ik mankeer onwijs veel de laatste tijd (voel me net 80 lichamelijk) daarom durf ik niet zomaar weer naar de dokter te gaan. stress en spanningen heb ik niet.
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2015 om 23:20[quote]Maar ik mankeer onwijs veel de laatste tijd (voel me net 80 lichamelijk) [/quote] en hier heb je dan geen stress of spanningen van? Dat is dan opmerkelijk
ReagerenAnoniem5 januari 2015 om 13:29Ik weet het niet. Ik denk niet dat ik stress heb? Of kun je dat ook hebben zonder dat je het merkt?
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2015 om 14:47Ik neem aan dat je je ongerust maakt en zorgen hebt over je gezondheid. Dat levert doorgaans wel wat spanningen op.
Reageren
Heb je ook nog andere klachten? Lichamelijke klachten? Heb je wel eens een benauwd gevoel? Of tintelingen in een arm ? Soms het gevoel dat je niet genoeg lucht in je longen krijgt waardoor je dieper moet gaan inademen? Of veel last van geeuwen en zuchten?Anoniem5 januari 2015 om 14:53Ik heb geen last van de genoemde klachten. Maar ik heb last van m’n knie en enkel gewrichten ookal denk ik niet dat dat ermee te maken heeft. En heb het bijna altijd koud.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2015 om 15:45Je enkelen knie klachten zullen daar inderdaad niets mee te maken hebben.
Reageren
Ga toch terug naar je huisarts met de klachten. dat is de enige manier om er achter te komen wat er aan de hand al dan niet met een doorverwijzing naar een neuroloog