Zoeken Vraag het forum

allerlei klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo ik heb een paar vragen ik ben een paar maanden geleden na mijn huisarts geweest met keelpijn druk op de borst misselijk geen eetlust benauwd en nog meer klachten,advies goed uitzieken. een week later kreeg ik vuurrode brandende handpalmen scherp afbegrenst( zoals de ha het noemde) verder was er niks mee gedaan. ik weer na huis.
    2 weken later begonnen ze te vervellen heel erg en t zag er raar uit en mijn voetzolen begonnen mee te vervellen.
    nadien toen mijn handen bijna helemaal schoon waren begonnen ze weer vuurrood te worden dus ik weer na de dokter,dus werd ik doorgestuurd na de dermotoloog dus moest ik bloed laten prikken op allerlei dingen lever,nieren,leucocyten en nog wat dingen.2 dagen later belde de dermatoloog dat alles goed was behalve de witte bloedcellen die waren verhoogd maar hij zei dat komt waarschijnlijk doordat ik rook dus in mei moest ik maar weer terugkomen,maar inmiddels werden me klachten alleen maar erger ik weer na de huisarts weer bloed geprikt. de leucocyten,crp,en vitamine D.de uitslag een paar dagen later de leucocyten waren genormaliseerd maar ik had een vitamine d tekort de waarde is 15 dus ze schreef me colecalc uit voor 12 weken,nu is het zo dat ik niet weer na de huisarts wil met al die klachten steeds zou ik al die klachten gekregen hebben door het vitamine D tekort of heb ik een tekort aan vit D door iets anders? graag jullie advies ik wil niet als een zeur overkomen bij de dokter steeds oja ik voel ook sinds een week een heel klein bultje boven mijn sleutelbeen,kan dat een opgezette klier zijn? maar sorry voor mijn lange verhaal maar ik weet het even niet meer.

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik vind je klachten niet echt passen bij een vitmane D tekort.
    Ga toch teug naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

bedankt voor je reactie ik denk dat ik dat ook zeker ga doen

Reageren
    Anoniem

hoi Tandor om nog even te reageren de rest van de bloeduitslagen waren goed behalve de eerste keer dat de leucocyten verhoogd waren.
    maar die waren bij de laatste bloed test weer normaal,maar nu is mijn vraag als er iets anders in mijn lichaam niet goed zou zitten behalve de vitamine D tekort,
    kunnen daar de leucocyten waardes ook steeds schommelen of als er iets is blijven ze dan alleen maar steigen? misschien dat iemand het weet

Reageren
    John (moderator)

Er zijn meerdere redenen waarom de leukocyten kunnen stijgen. doorgaans is het wel zo dat als er in het lichaam een ontstekingsproces of een infectie aan de gang is, de leukocyten dan hoog blijven, totdat de infectie of de ontsteking weer weg is.

Reageren
    Anoniem

hallo ik heb inmiddels weer een afspraak gemaakt voor vrijdag want ik heb t hele weekend bijna een trillend ooglid en slecht zicht in een oog,
    en mijn benen doen verschikkelijk zeer vooral de kuiten en bovenbenen ook in rust, kan dat allemaal te maken hebben met de vitamine D tekort of kan er wat anders spelen? zijn er meer mensen wie dit wel eens hebben gehad van een vitamine D gebrek.

Reageren
    Anoniem

hallo ik ben inmiddels weer teruggeweest bij de ha,met de zelfde klachten plus er komt bij nieuwe opgezette klieren in mijn hals nog steeds geen eetlust nog altijd moe en verschikkelijke jeuk op mijn hoofd ( hoofdluis uitgesloten hoor) de huisarts zegt dat komt allemaal doordat ik zo`n erg tekort hebt aan vitamine D,
    wat denken jullie ? moet ik teruggaan en meerdere onderzoeken eisen of klopt dat allemaal wel? maar de laatste bloedtest was goed de leucocyten waren weer normaal maar hoe kunnen de klieren na meer dan 2 maanden nog opgezet blijven dan? graag een tip

Reageren
    John (moderator)

Ook als de leukocyten weer zijn genormaliseerd, kunnen de lymfeklieren toch best nog een tijdje opgezet blijven. Dat is niet zo raar.

Lees hier over de symptomen van vitame D tekort:
    http://www.gezondheidsnet.nl/vitamines-en-mineralen/heb-ik-een-vitamine-d-tekort

Reageren
    Anoniem

hallo ik ben vandaag weer terug geweest na de huisarts met de zelfde klachten het trillend ooglid is dus niet minder geworden zie er nu een klein beetje wazig door,ik heb nu als ik een stukje loop het gevoel alsof ik door mijn benen zak,als ik mijn hoofd en of arm in een bepaalde houding hebt gaan ze trillen dan heb ik er geen controle over,mijn huisarts zegt dat het allemaal komt door het vitamine d tekort en maar terug moet komen over 12 weken als ik de vitamine d spuiten op heb, ik ben nu 3 weken verder met die spuiten en ik lijk alleen maar meer klachten bij te krijgen wat denken jullie ik ben ten einde raad omdat ik me niet serieus genomen voelt,is er iemand wie deze klachten herkend? komt het nu echt allemaal door het vitamine d tekort?

Reageren
Reageer op: allerlei klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.