Hey, ik heb sinds mei bepaalde klachten en ze worden erger, ik was jn mei naar de huisarts gegaan voor vermoeidheid klachten dat ik me flauw voelde etc, er werd bloed geprikt en verteld dat het zou liggen aan me vitamine D, ik slik sinds mei dus vitamine D + ijzer + magnesium en suplementen voor vrouwen. Van de week ben ik op nieuw naar de huisarts gegaan omdat me klachten erger werden en het me dagelijks leven beïnvloed: spontaan blauwe plekken, heel bleek uit zien + rugpijn + alsof me botten pijn doen + oedeem bij me vingers en voeten + soms als ik hoest dat we bloed uit komt ook wanneer ik me tanden poets, en de jeuk die ik sinds augustus heb die niet over wilt gaan, het voelt alsof me lichaam een allergie heeft voor zich zelf ( heb gedacht kan het komen door nieuwe producten etc was niet het geval) ik liet zien dat het kleine rode puntjes zijn. Ik moest bloedprikken ik kreeg de uitslag aan de telefoon dat alles goed lijkt en k terug kon komen als me jeuk aan hield. Alleen zie ik bij me bloedwaardes dat mijn cpr waarde hoog zijn en mijn bezinking ook. Ik wil graag vragen wat ik het beste kan doen, omdat me lichaam echt probeert te vertellen dat er dergelijke wat js i