Zoeken Vraag het forum

Klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maxwell

Goeiemorgen, Ik heb veel last van angst en stress door hypochondrie. Ik heb de laatste tijd weer van alles en nog wat. Hier even een kort rijtje: Raar, licht , flauw en duizelig gevoel in hoofd. Veel vergeetachtigheid. Soms moeite met praten ( niet goed uit men woorden ). Soms een gek gevoel tijdens het lopen en spierverzwakking. Ook heb ik een aantal keer dag best hevige pijn rondom mijn hart en borst. De pijn uit zich door steken en duurt meestal een uurtje. Ook ben ik opeens men smaak en reuk verloren, gisteravond tijdens het eten verdween het opeens totaal, en ja ik ben wat snotterig maar toch schrik ik er wel van. Ik heb regelmatig ook zomaar een beweging in men lichaam ( vooral met hoofd en benen ) en soms ook dat ik opeens zomaar eventjes vooruit staar en niks meer reageer. Ik maak me zorgen over men gezondheid met name in mijn hersenen, terwijl ik zelf nog maar 17 ben.

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Bij snotterig en smaakverlies zou ik eerst eens een Corona test doen….

Reageren
    Maxwell

Ik heb een test gedaan, deze was negatief:)

Reageren
    John (moderator)

Je klachten lijken toch heel erg stress/angst en hyperventilatie gerelateerd te zijn. Ga naar de huisarts en vraag om professionele hulp

Reageren
    Maxwell

Hoi John, Bedankt voor je reactie! Ik zit er wel voor in therapie maar moet wel zeggen dat het nog niet echt helpt. Ik zal dit aangeven. Dank!

Reageren
    John (moderator)

Therapie kan wel even duren voordat je daar verbetering van gaat krijgen. Dat is uiteraard vervelend, maar helaas niet anders.

Reageren
    Maxwell

En zo is het helaas! Ik doe men best😊

Reageren
    Catootje

Denk je aan de rol van voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen? Veel mensen eten bijvoorbeeld veel teveel snelle koolhydraten en allerlei bewerkte producten. Zou altijd etiketten lezen. Realiseer je dat bijvoorbeeld frisdrank funest is voor je gezondheid en dat in veel producten allerlei kunstmatigs zit? Een orthomoleculair therapeut zou je verder kunnen adviseren. Wat geur en smaak betreft is onder andere zink belangrijk.

Reageren
    Maxwell

Ik zal er zeker ook mee rekening houden. Voordeel: zonder smaak en geur kan je alles eten;)

Reageren
Reageer op: Klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.