- Anoniem29 december 2013 om 22:45
Hallo allemaal, ik zit ergens mee maar ik heb geen idee wat im eraan kan doen.. ik ben een 16 jarig meisje en van jongs af aan heb ik al een gevoelige huid. De laatste tijd is het steeds erger geworden. Als je mij een schouderklopje geeft heb ik daar al een blauwe plek zitten…
Ik heb ook erge last van buikpijn, hoofdpijn, misselijk en moe, ik moet vaak boeren en dan komt er kots mee… ik heb al 5 keer bloed laten prikken en er is niets uitgekomen..;:( vorige week ben ik weer naar d dokter geweest en hij zei dat het misschien wel maagslijmvlies ontsteking zou kunnen zijn. Ik heb daar medicijnen voor gekregen maar ik kan niet zeggen dat het helpt ofzoo.. ik vind het gewoon echt kut.. heeft iemand tips of kan er over mee praten, ik hoor het graag!;)Xx T
5 reactiesReagerenTandor129 december 2013 om 23:05Je zou je huisarts kunnen vragen om een verwijskaart naar de dermatoloog en de internist.
Reageren
De dermatoloog voor je overgevoelige huid en de internist voor je maagproblemen.Anoniem30 december 2013 om 20:35Okee super, bedankt! En ik moet de laatste tijd heel vaak huilen dn bn ikniet verdrietig ofzo, dan komt het gewoon..
ReagerenTandor130 december 2013 om 20:50Dat kan. Als je een gevoelig persoon bent kun je daar wel eens last van hebben. en zeker als je niet helemaal goed in je vel zit.
ReagerenAnoniem30 december 2013 om 22:14Okee, maar daar kan je verder niks aan doen? Jha dat klopt t loopt allemaal niet zo lekker..
ReagerenTandor130 december 2013 om 22:59Nee, daar kun je en moet je niets aan doen. Dat gaat vanzelf ook weer weg.
Reageren