Zoeken Vraag het forum

vreemde hoop aan klachten in maag en slokdarm/keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi!

Soms heb ik wekenlang last van misselijkheid die erger wordt na het eten. Heel snel een vol gevoel terwijl ik nog bijna niets at. Bijna geen eetlust. En de laatste twee weken heb ik regelmatig last van een branderig gevoel in mijn maag en een vreemd gevoel in mijn slokdarm en keel. Het is een zeurende pijn die feller wordt bij het inademen.
    Gebrek aan eetlust heb ik al heel erg lang. Sinds mijn kindertijd.
    Er is wel vastgesteld dat ik last heb van spastische darmen. Misschien heeft het er iets mee te maken. Maar die klachten heb ik ook zonder dat ik last heb van darmkrampen. Dus misschien ook niet.
    Verder heb ik wekelijks (1 à 2 keer) last van suikervallen. Maar mijn suiker is in bloedtesten altijd goed. Deze suikervallen heb ik ook al sinds kindertijd.
    Na het roken van een sigaret word ik soms duizelig en krijg ik een heel zwaar gevoel op mijn borst en word ik heel slap in mijn benen. Ik sleur mezelf dan de trap op naar mijn bed.
    Ik weet dat ik dan beter kan stoppen met roken maar ben toch benieuwd hoe dat kan.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
    Bedankt!

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Toch maar even erbij zeggen dat ik heb beslist om te stoppen met roken. Ik me al ingeschreven voor iCoach (online hulp om te stoppen met roken) maandag maak ik een afspraak met mijn huisarts!. Ik heb het kotsbeu om me zo slecht te voelen door het roken. Mijn lichaam geeft me een duidelijk signaal en ik heb besloten om ernaar te luisteren. Eindelijk! 🙂

Reageren
    Tandor1

Maar daar zijn waarschijnlijk niet alle klachten mee weg. Het lijkt erop dat je last hebt van je maag. Vraag je huisarts hiernaar als je er bent.

Reageren
Reageer op: vreemde hoop aan klachten in maag en slokdarm/keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.