- Anoniem14 december 2013 om 11:47
Hoi!
Soms heb ik wekenlang last van misselijkheid die erger wordt na het eten. Heel snel een vol gevoel terwijl ik nog bijna niets at. Bijna geen eetlust. En de laatste twee weken heb ik regelmatig last van een branderig gevoel in mijn maag en een vreemd gevoel in mijn slokdarm en keel. Het is een zeurende pijn die feller wordt bij het inademen.
Gebrek aan eetlust heb ik al heel erg lang. Sinds mijn kindertijd.
Er is wel vastgesteld dat ik last heb van spastische darmen. Misschien heeft het er iets mee te maken. Maar die klachten heb ik ook zonder dat ik last heb van darmkrampen. Dus misschien ook niet.
Verder heb ik wekelijks (1 à 2 keer) last van suikervallen. Maar mijn suiker is in bloedtesten altijd goed. Deze suikervallen heb ik ook al sinds kindertijd.
Na het roken van een sigaret word ik soms duizelig en krijg ik een heel zwaar gevoel op mijn borst en word ik heel slap in mijn benen. Ik sleur mezelf dan de trap op naar mijn bed.
Ik weet dat ik dan beter kan stoppen met roken maar ben toch benieuwd hoe dat kan.Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
Bedankt!2 reactiesReagerenAnoniem14 december 2013 om 17:37Toch maar even erbij zeggen dat ik heb beslist om te stoppen met roken. Ik me al ingeschreven voor iCoach (online hulp om te stoppen met roken) maandag maak ik een afspraak met mijn huisarts!. Ik heb het kotsbeu om me zo slecht te voelen door het roken. Mijn lichaam geeft me een duidelijk signaal en ik heb besloten om ernaar te luisteren. Eindelijk! 🙂
ReagerenTandor114 december 2013 om 19:02Maar daar zijn waarschijnlijk niet alle klachten mee weg. Het lijkt erop dat je last hebt van je maag. Vraag je huisarts hiernaar als je er bent.
Reageren