Zoeken Vraag het forum

slokdarm, keel en bovenbuik klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

hallo

ik heb sinds een paar dagen hele rare klachten
    -misselijk
    -gevoel dat mijn keel dicht word geknepen of dicht gedrukt word
    -geen eetlust
    -lusteloos
    -beetje brandend gevoel boven buik en slokdarm
    -veel boeren
    -gevoel dat er iets in mijn slokdarm zit
    -als ik druk zet krijg ik een brandend gevoel in mijn boven buik en word ik heel misselijk ( ook als ik bijv. lach of huil )
    -ontzettend moe en nergens zin in
    ik word hier erg bang van en ik denk de hele tijd dat er iets ergs is, weet iemand wat dit kan zijn?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress of spanningen?

Doe eens de test op:    http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    anoniem

ik heb een angst stoornis maar ik heb niet het idee dat het daardoor komt ik ben ontzettend veel afgevallen 5 kilo omdat ik niks eet omdat ik misselijk ben en geen eetlust heb en dat drukkende gevoel heb. als ik eet zit ik heel snel vol maar ik heb het idee dat dit echt iets is en niet door mijn angst stoornis komt

Reageren
    John (moderator)

Daar ben ik dan toch niet zo zeker van…het zijn toch klachten die daardoor veroorzaakt kunnen worden op den duur.  Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    anoniem

ik heb al een half jaar last van mijn angst stoornis en ik heb heel erg vaak paniek aanvallen, kun je echt zulke heftige lichamelijke klachten krijgen door je geest?

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor.   Maar volgens mij heb je ook nog en ander topic over hetzelfde probleem. Het heeft niet zo veel zin om dat dubbel te doen…

Reageren
    anoniem

hallo,

ik werd vanmorgen wakker met een brandend gevoel in mijn buik, ik kreeg heel erge diarree de kleur was gewoon licht bruin(sorry voor de vieze praat). ik moest net bloedprikken en nu moet ik op mijn uitslag wachten, mijn moeder heeft de ziekte van crohn ik ben heel erg bang dat ik dat ook heb.

Reageren
    John (moderator)

Eerst maar eens de uitslag afwachten voordat je druk gaat maken over van alles en nog wat.

Reageren
    anoniem

ik heb vandaag de uitslag gekregen en alles was goed nu denken ze dat ik giardia of een ander parasiet heb of een bacterie in mijn maag, ik moet nu ontlasting van 3 dagen geven en daar op wachten.

Reageren
    John (moderator)

Dan maar eens even afwachten.

Reageren
Reageer op: slokdarm, keel en bovenbuik klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.