- Arno9 juni 2023 om 00:20
Goedenavond,
Ik heb een rits aan vreemde klachten en er lijken er wel steeds meer bij te komen.
Het begon eerst allemaal met stress gerelateerde klachten toen ik 16 was. Het leek toen te komen omdat het niet zo goed op school ging na dat school jaar ging het een tijd beter geen stress niks. Maar na loop van tijd kwam het vanzelf terug en is het eigenlijk nooit meer weggegaan. Ik loop met continu stress soms alsof ik met een tijger moet vechten en soms in mindere maten maar functioneren gat moeilijk. Ook heb ik een galblaas operatie gehad na aanleiding van galstenen. Me ontlasting is nooit meer top geweest maar is nu sinds 8 maanden dramatisch continu buikpijn en constipatie en dan weer diarree. En tot slot heb ik een irritatie aan de eikel die niet weggaat soms gaat het een korte periode beter maar het brand als een malle en ziet er wat rood uit bij meerdere dermatologen geweest en crèmes geprobeerd niks helpt. Waar komen deze klachten vandaan? Zou het te maken kunnen hebben met een bepaald te kort (vitamine, mineralen etc)? Overigens heb ik geen overgewicht en ben ik zeer sportief.4 reactiesReagerenSuus9 juni 2023 om 08:16Heb je al een uitgebreid bloedonderzoek laten doen om te kijken of je ergens tekorten aan hebt?
ReagerenJohn (moderator)
9 juni 2023 om 12:10Het kunnen toch nog steeds stress gerelateerde klachten zijn. De stress kan dan wel weg zijn, maar dat hoeft niet voor de klachten te gelden. Bespreek dit eens met de huisarts, die zou je kunnen verwijzen naar een psycholoog
ReagerenArno9 juni 2023 om 17:18Goedemiddag,
Er zijn enkele dingen uitgesloten met een bloedonderzoek zoals diabetes en vitamine b12 is gecheckt maar voor de rest niet naar vitamines en mineralen.
Reageren
Overigens is de stress nog steeds aanwezig en lijkt niet weg te gaan ik laat me er niet door belemmeren en doe gewoon alles wat ik wil doen (ik had er overigens 2/3 maanden uit het niets geen last meer van zonder een denkbare aanleiding heel vreemd) maar het blijft vreemd zoveel stress en adrenaline tijdens de meest normale situaties. Me hersenen lijken ook regelmatig zonder reden overprikkeld op een manier dat ik niet meer uit me woorden kan komen of een gesprek kan volgen.John (moderator)
9 juni 2023 om 17:22Het zal ook niet vitamines, mineralen of diabetes liggen…
Reageren