- anna20 januari 2008 om 18:21
Hallo, heb steeds van die vage klachten, zoals rare steken achter hart streek..en stijf gevoel in mijn rug en nek..vaak misselijk en draaiierig..Heb redelijk veel gesport en werk volledig..Maar het sporten valt me zwaar!Mountainbiken kan ik niet meer helaas volhouden.
Heb alle bloedonderzoeken gehad,diverse malen hartfilmpje..en heb ook steeds krampen in darmstreek en zeer lichte kleur ontlasting, heb hier nu al meer dan 1.5 jaar last van..erg vervelend..Weet u misschien een oplossing?
vr dank Anna k4 reactiesReagerenAnoniem20 januari 2008 om 18:24al eens een echo boven buik gehad???
Reageren
Brendaanna20 januari 2008 om 18:28Ja heb ook al echo bovenbuik gehad en maagonderzoek..en mijn ontlasting is ook al onderzocht,dus weet het inmiddels ook niet meer!.denk zelf iets met spijsvertering? of gal?
ReagerenAnoniem21 januari 2008 om 01:27Zou stress een oorzaak kunnen zijn. Is er er aanleiding om gespannen te zijn?
ReagerenAnna22 januari 2008 om 10:54Dat had de dokter mij ook al gezegd, dat het hyper of stress is..
Reageren
Hoe kun je ongemerkt stress hebben, terwijl je verder veel plezier hebt in je leven,maar je wel steeds rot voelt omdat je je niet lekker voelt, heb soms zo,n zeurende vervelende pijn..dat je je daar wel druk om kunt maken.