Hallo,
Ik heb sinds een aantal dagen last van erge vermoeidheidsklachten, slecht slapen, trillend ooglid, jeuk, afvallen en al tijden last van geelzucht. Dokter heeft er naar gekeken en geeft aan dat mijn bilirubinewaarden te hoog zijn.Bloedtest gehad. Geen verdere onderzoeken gekregen of gehad. Wat zou er nog meer aan de hand kunnen zijn door mijn vehoogde waarden?
Een verhoogd bilirubinegehalte in het bloed betekent dat de lever niet optimaal functioneert. Een verhoogd bilirubinegehalte in het bloed gaat vrijwel altijd gepaard met geelzucht. Hierbij kleurt als eerste het oogwit maar later ook de huid geel. Dit komt doordat bilirubine een intense gele kleur heeft. Andere waarden dan de bilirubine heb je niet?
Daarom denk ik misschien dat het van een ander orgaan of ziekte (klacht) zou kunnen komen dat ik daarom een verhoogde bilirubinewaarde heb? Of is dit niet mogelijk.
Geen galblaasproblemen?
Daar ben ik niet op geprikt. Horen daar deze klachten ook bij of nog meerdere? Is dit dan ook een mogelijkheid om mij hierop te laten prikken?
Wat is er eigenlijk allemaal geprikt?
Dan zal het niet de galblaas zijn. Ik zou het zo dan helaas ook niet kunnen zeggen
Dank voor u moeite. Maar ik ben nog niet geprikt op de galblaas. Zou ik dit kunnen vragen aan de HA?
Daar is niets voor te prikken
Naar je huisarts gaan natuurlijk verstandig maar je kan ook eens naar je hele gezondheidssituatie laten kijken door natuurgenezer dus onder andere ook voedingspatroon, darmflora enz Misschien wat om de lever te ontgiften en versterken.