- Albert16 december 2024 om 21:16
Ik lig al een tijdje op bed en soms slaat me hart 1 slag over maar soms ist echt een mega harde overslag echt een mega harde bonk en daarna is je hartslag soms onregelmatig of blubberend en lijkt of je hart stilstaat en dan word je bang en duizelig en dit komt nu al een paar keer om de 2 miniten terug is dat gevaarlijk of kan er iets gebeuren dit voeld mega eng omdat het zo raar is en heb ik nog nier gehad zo hard en zo raar. Is dat gevaarlijk of kan er iets gebeuren
John (moderator)
16 december 2024 om 22:41Nee hoor. Hetzelfde als altijd
ReagerenAlbert17 december 2024 om 20:53En als je soms inspaning doet of masturdbeerd hoe komt het dat je hart zo onregelmatig is en nadien een tijdje mega lange pauzes heeft en heel onregelmatig en snel en traag door elkaar bonkt en nu elke keer als ik die indpaning doe komt het hele tijd terug🥺🥺 ik lig al 40 dagen om bed door een spierscheur maar kan je nieks aan je hart krijgen en nu die rare hartslag is dat nie gevaarlijk bij inspaninh en nadien ook mega erg
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2024 om 22:09Je krijgt niet zomaar wat aan je hart
ReagerenAlbert19 december 2024 om 22:59Maar mijn hart is weer mega onregelmatig elke keer mega spasties gaoties en mega onregelmatig mega veel overslagen en sbij elke beweging hele dag mega vaak gaat er nieks gebeuren in ben zo bang en mega duizelig en hartje wil niet meer normaal en zo n lange pauzes en voeld soms alsof ie helemaal stopt en mega gaoties en overslaan kan er echt nieks gebeuren of hartstilstand of een erge hartritmestornis
ReagerenAlbert21 december 2024 om 20:468k had nog een klein vraagje mijn hart is de laaste tijd vaak heel onregelmatig weer en overslaan en veel haperen of altijd 2 slagen stop 2 slagen stop 3 slagen stop 2slagen stop zo n hele andere ritmes en dan diurt het 1 munut voor het weer normaal gaat maar gaat er echt nieks gebeuren en is dat niet gevaarlijk tis weer als ik rustig ben dat dat plots komt en vaak gebeurd bijna d ehele dag weer en savonds het meest en ergst is dat niet gevaarlijk of iets ergs gebeuren kunen
ReagerenJohn (moderator)
21 december 2024 om 21:13Het zijn toch dezelfde klachten als altijd
ReagerenAlbert23 december 2024 om 20:06Jhaa maar is zo raar opa was 1 week geleden gestorven maar nu doet me hart hele tijd overslaan mega onregelmatig en mega gaoties en veel lange pauzes en echt hele dag door na eten na lachen vaak tijdens inspaning gewoon bij alles wat ik doe maar gaat er echt nieks gebeurd ofzo omdat die zo raar doet soms 10 minuten soms 1 uur soms heel en dan klomt je hart 70 dan plots 120 en in 2 seconden weer 70 en kan er echt niens gebeuren als dat dagen zo raar doet is al 5 dagen zl gaoties mega onregelmatig en mega veel pauzes en me ritme veranderd vaak van normaal naar boem boem… boem… boem boem… boem boem… boem boem… en dan soms boem……. …….. …. boem boem…… …… boem….. ……. ….🥺🥺 kan er echt niesn gebeuren of hartstilstand omdat het soms zo erg is alsof dat ritme weer niet normaal wil worden
ReagerenAlbert23 december 2024 om 20:37Ziejee die eerste 2 kloppen en dan gaat die plots weer normaal amar soms dat lang maar wilke nog even mijn tekstje erboven lezen aub wand in ben echt bang
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2024 om 22:41Albert, je hebt spanningen en verdriet door het overlijden van je Opa. Dat veroorzaakt dus dan weer stress/spanningen en hyperventilatie. En dat soort afbeeldingen van een smartwatch of zoiets zijn dus absoluut niet betrouwbaar. Jij zou zoiets ook niet moeten gebruiken want daar raak jij alleen maar van in paniek
ReagerenAlbert29 december 2024 om 15:19En hoe komt het ik kan nog niet goed stappen door dir spierscheur maar ald ik dan wandel ene inspaninh doe gaat mijn hartslag naar 150 wat normaal is maar hoe komt het zodra ik dan ga zitten dat mijn hartslag derect zakt naar 70 met mega veel overslagen en om de 2 slagen een pauze en soms als ik hele tijd rechtzit is hij hele tijd onregelmatig en gaoties en daarna voel ik me soms duizleig kan dat een hartritmestornis zijn js nu al een 1 en halve week na inspaing als me hartslag daalt dat hij dan mega veel overslaat en onregelmatig word wat zou daar de oprzaak van kunen zijn en is dat gevaarlijk en als je er soms duizelig bij word
ReagerenJohn (moderator)
29 december 2024 om 16:46Het zijn dezelfde klachten als altijd
ReagerenAlbert29 december 2024 om 22:58Maar nu ook ik lig op bed veel boeren maar plots hart naar 120 dan mega onregelmatog plots een overslag is je hart in 5 seconden 70 dan in 5 seconden derect weer 130 dan weee 80 dan weer 120 steeds snel traag door elkaar en mega veel overslagen blubberend gevoel al ongeveer 20 minuten en bij elke beweging op bed word het meer is dat geen hartritmestornis wand het was 1 maand weg en plots is het er weer wat gaat de oorzaak zijn en is dat gevaarlijk dit is zo eng en bang dat je dood zou gaan altijd daardoor nadien
ReagerenJohn (moderator)
30 december 2024 om 19:32Het zijn dezelfde klachten als altijd en ook dezelfde oorzaken
ReagerenAlbert31 december 2024 om 16:44Maar das dan niet erg als je hart de hele dag onregelmatig is heel veel en sprobgen maakt en om de 2 a 3 slagen een overlsag en dan doms duizleig ofzo is dat dan echt nooit gevaarlijk
Reageren