John (moderator)
13 juni 2025 om 22:42Er zal wel weer wat zijn geweest wat stress/angst heeft veroorzaakt
Albert13 juni 2025 om 22:54Ik heb een dwangstorenis gekregen wel jhaa daar is het begonen.
Omdat als ik inspan de ene keer me hart in 1 minut normaal is de andere keer na 10 minuten en soms tijdens of na inspaning dat hij onregelmatig is en dan moet ik die inspaning herhalen en herhalen tot het goed genoeg is voor mij dat zal de stress vast zijn.
Maar nu heb ik nog 1 belangrijke vraagje is het normaal na inspaning dat je hartslag na 20 seconden trager klopt maar dan plots weer 5 seconden sneller en dan zakt hij weer een beetje dan gaat die weer sneller en dan blijft hij traag is dat geen hartritmestornis en ik werd ook net duizelig tijdens inspaning maar is er dan nieks mis met je hart omdat ik ook al 2 dagen weer elke 2 of 3 slagen een overslag en als ik dan inspaning doe word hij soms heel onregelmatig of duizelig of is dat niet gevaarlijk?
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2025 om 13:20Ja dat kan en is niet gevaarlijk
ReagerenAlbert3 juli 2025 om 07:58Is dit gevaarlijk dat ik ook na inspaning je hartslag 160 is en dan na 10 seconden 150 maar plots gaat hij dan naar 90 en dan na 5 seconden weer 130 en dan weer 90 dan weer 130 soms zakt hij mega snel als ie mega snel klopt en dan klopt hij mega traag even en dan na 5 seconden weer snel echt een stornis.
ReagerenAlbert13 juli 2025 om 11:07John. Ik heb de laaste maand veel keer een dwnagstornis gedaan veel inspaning maar nu de laaste dagen gaat die dan echt mega onregelmatig en mega raar en uitgeput en slap. Maar nu heb in plots uit het nieks ik was buiten bezich in de tuin 5 minuten en plots kwam ik binen zat ik in de zetel en kreeg ik een rare hartoverslag rn nu duizelig zweten soms en dan hartritmestornissen en misselijk en onwel voelen en onregelmatig ademhalen en al 3 dagen slappe armen en handen is dit hartritmestornissen door teveel inspaning dat je lichaam nu kapit is wand de laaste dagen slaapte in ook heel weinif en slecht en ook wijniger eten heb zoveel uitgeput mezelf en nu ben in bang dat er iets gaat gebeuren of dat ik doodga als in later nog zou inspanen of nu
ReagerenAlbert15 november 2025 om 11:53Heyy ik heb nog eens een vragaje is al weer lang geleden maar ik heb na 4 jaar eetstronis voor de eerste keer weer leren eten al 1 week maar ik heb weer supper veel last van om de 1 slag een hartoverslag of heel onregelmatig en ook ijskoude handen en het geboeldat je suiker nivo altijd mega snel daald en veel maagzuur wat zou dit kunen zijn
ReagerenAlbert15 november 2025 om 11:54Omdat ik dit altijd eng vind en ik snap niet hoe dit weer kan het ging 3 maanden heel goed zonder problemen en nu begint dit weer
Reageren