Zoeken Vraag het forum

Hartoverslagen of onregelmatige hartslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Albert

Jhaa eten is opgestart ik eet al iets meer dingetjes sins ik van het zoeknhuis kwam omdat ik beter wil worden en woensdag moet ik weer ziekenhuis dan kijken ze weer en gaan ze zeggen wat nog moet gebeuren weer

Albert

Ik heb nog 1 vraagje over iets anders ik ben gisteren niet naar de wc geweest voor stoelgang ik had geen aandrang vandaag zit er wel stoelgang maar als ik probeer komt er nieks of geen aandrang is dat normaal plus gaat het niet verstoppen als je soms brinta pap eet of na 3 dagen pas moet of kan dat dat het soms er zit maar een paar dagen duurt voor je aandrang krijgt omdat het elke 2 dagen lukt maar vandaag nog niet en alst vandaag niet lukt is het al 2 dagen niet of is dat niet erg of kan dat dan gaan verstoppen

Reageren
    John (moderator)

Als je niet veel eet kun je ook niet veel of vaak poepen.

Reageren
    Albert

Nee klopt wel maar sinds vorige week werk ik er goed aan aleen nu is mijn rode bloedcellen 7.2 en moet ik tot woensdag wachten tot ziennhuis maar is dat niet erg dat je hartslag steeds 120 is in rust en na eten 130 of 140 gaat er dan nieks gebeuren

Reageren
    John (moderator)

Dat is verder niet erg

Reageren
    Albert

Maar is het echt niet erg dat je hartslag steeds 130 is al 2 uur en.vanacht 5 uuren lang

Reageren
    John (moderator)

Je moet ’s nachts slapen en niet op je hartslag letten… zo blijft die hartslag hoog

Reageren
    Albert

Mijn hartslag is al weer 5 uur lang 130 ik rust en snachts vaak 110 maar als ik eet 145 vaak of 150 kan er nieks gebeuren als je bloedarmoede hebt en je hart is een paar weken zo snel steeds

Reageren
    John (moderator)

Je moet dat met je huisarts bespreken

Reageren
    Albert

Ik heb een vraagjee ik hen vandaag 2 keer stoelgang gehad maar is het normaal dat er soms een klein stukje achterblijft in ke darm en niet helemaal leeg is maar als je dan binen 2 dagen pas weer gaat kan dat dan niet verstoppen ofzo als er nog een klein stukje achterblijft nu of gaat dat niet verstoppen van een stukjee van 2 cm op 3 cm ofzo sorry in maakte me zrogen daar rond maar ik vind geen uitleg ergens

Reageren
    John (moderator)

Dat is normaal

Reageren
    Albert

Johnn ik heb nog eens een vraagjee is het erg als je hartslag in rust soms 51 tot 54 is of is dat gevaarlijk laag als je niet zoveel weegt nog mijn bloed is wel weer redelijk stabiel maar normaal was hart alrijd snel en nu heel traag is dat gevaarlijk

Reageren
    John (moderator)

Nee dat is zeker niet gevaarlijk

Reageren
    Albert

Ik heb nog eens een vraagje ik ben weer inorde mijn bloed ook alee ik eet al meer groenten maar eergisteren is me opa overleden . Maar ik heb nu heel de dag last van dat je hart of borst aan de binenkant steekt beetje naast je borst int midden hele tijd af en toe dteken en krampen dan weg zou dat je hart zijn of een spier ofzo wand ik ben bang door veel stress de afgelopen dagen dat je een hartaanval zou krijgen of is dat niet gevaarlijk.

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat je opa eergisteren is overleden. En nee dat is niet gevaarlijk

Reageren
Reageer op: Hartoverslagen of onregelmatige hartslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.