Zoeken Vraag het forum

Langdurige diverse klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Blondine

Hoi allemaal!
    Ik heb nu al zo’n 7 weken last van oververmoeidheid, ik ben vaak misselijk, draaierig, heel veel dorst, veel moeten plassen, hoofdpijn en slecht slapen. Ik ben al naar de dokter geweest voor mn suiker te checken; schildklier, lever en bloed. Daarin is niks te vinden. Ik maak me toch zorgen… iemand die weet wat het kan zijn?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je misschien veel stress of spanningen?

Reageren
    Blondine

voor mijn gevoel niet. Ik heb wel tentamens maar ik heb totaal geen stress daarover.

Reageren
    John (moderator)

Hoe en wanneer ( op welk tijdstip) is je bloedsuiker gecontroleerd?

Hoe oud ben je? Hoe groot ben je? Wat weeg je?

Reageren
    Blondine

mijn bloedsuiker is gemeten op een nuchter moment in de ochtend ( goh wat zal t zijn, direct na mijn doktersafspraak ging ik bloedprikken in het ziekenhuis. Dus niet veel later dan 10 uur in de ochtend). Ik ben 18 jaar oud ( meisje) en ik ben 160cm. Ik weeg 58 kilo.

Reageren
    John (moderator)

Om iets zinvols over je bloedsuiker te kunnen zeggen, zou er toch een curve gemaakt moeten worden.
    Ik kan zo 1-2-3 je klachten niet verklaren, tenzij er dus sprake zou zijn van oververmoeidheid

Reageren
    Blondine

Nee, heb ik geen last van. Ik slaap ook gewoon goed. Heb soms wel moeite met inslaap komen maar overdag ben ik dan niet moe. Met oververmoeid bedoel ik dat ik gewoon door deze klachten : draaierig, misselijk, veel dorst en plassen, en het slecht inslaap komen, veel last heb om mijn dagelijkse dingen te doen. Ik heb niet t idee dat ik moe ben op de dag zelf trouwens. Het is voornamelijk in de ochtend dat ik echt misselijk en draaierig ben. Het vele dorst is over de hele dag… ik weet niet zo goed hoe een curve mij kan helpen met suiker te meten omdat ik al nuchter gemeten ben ( 8 uur niks gegeten en zelfs niks gedronken behalve water).

Reageren
    John (moderator)

Van een keer nuchter prikken kun je niets zeggen. Het zal meerdere keren voor en na eten geprikt moeten worden. Ik zou dit toch maar met de huisarts bespreken

Reageren
    Blondine

ik zie mijn dokter woensdag en ik zal het hem voorleggen

Reageren
Reageer op: Langdurige diverse klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.