- D.28 september 2017 om 14:35
Goedemiddag,
Graag stel ik hier mijn vraag in de hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Ik heb al een aantal weken (ongeveer 3) last van verschillende klachten en deze klachten lijken erger te worden.
Het gaat om de volgende klachten:
– Erge misselijkheid (kokhalzen)
– Geen eetlust
– Pijn in borsten
– Pijn in ribbenkast
– Pijn in buik
– Erge vermoeidheid
– Hoofdpijn
– Krachtverlies en ik ga steeds pootje overIk ben hiervoor deze week bij de huisarts geweest, mijn bloeddruk was in orde, mijn hartslag ging iets te snel, mijn longen piepen en zodoende dacht ze aan een luchtweginfectie (omdat ik niet zo lang geleden erge verkoudheid heb gehad gepaard met hoesten.)
Ook is er een bloedonderzoek gedaan. Ik ben op verschillende ontstekingen getest en er is gekeken of al mijn bloedwaardes zoals Vit. D, B-12, ijzer etc. wel in orde waren. Vandaag gebeld voor de uitslag en alles is in orde.
Ik voel mij radeloos. Ik had liever gehoord dat er een afwijking was gevonden en dat ik er eventuele medicatie voor kon krijgen.
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 september 2017 om 15:24Heb je misschien veel stress/spanningen (gehad)? Heb je nog steeds last van hoesten? Hoelang heb je gehoest of hoest je al?
ReagerenD.28 september 2017 om 15:28Goedemiddag Tandor,
Ik kan me niet bedenken dat ik mezelf ergens heel druk over heb gemaakt en
Reageren
ik heb zeker wel twee weken gehoest, maar momenteel niet meer.D.28 september 2017 om 15:31Elk moment vd dag voel ik mij misselijk en als ik aan bepaald eten denk moet ik al kokhalzen. Ik heb dit normaal gesproken nooit.
ReagerenJohn (moderator)
28 september 2017 om 15:58Het is best moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Het zou toch vanuit je maag kunnen kunnen komen. Ga in ieder geval terug naar de huisarts en vraag eventueel een verwijzing voor de MDL-arts
ReagerenD.28 september 2017 om 16:04Dankuwel voor uw bericht. Aanstaande dinsdag heb ik opnieuw een afspraak bij de huisarts en dan zal ik het inderdaad vragen. Mvg.
ReagerenD.28 september 2017 om 16:07Is er ook een mogelijkheid dat ik zwanger ben? Of zijn dit hele andere symptomen? Ik heb ongeveer een maand terug wel een paar keer onveilige seks gehad met mijn partner (aangezien ik aan de antibiotica zat en de pil dan niet betrouwbaar is.) Mvg.
ReagerenJohn (moderator)
28 september 2017 om 16:22Tja….je zou een test kunnen doen
ReagerenD.28 september 2017 om 16:29Bedankt voor uw reacties. Ik zal een test doen en dinsdag afwachten bij de huisarts.
ReagerenCatootje28 september 2017 om 18:57Een goede gezondheid begint bij de basis, zoals goede voeding. Veel mensen eten teveel snelle suikers. Zorgen voor een evenwichtig voedingspatroon met complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels. Een bloedonderzoek zegt vooral iets over wat er in het bloed zit maar zegt niet alles over tekorten in je lichaam. Zo hebben veel mensen tekorten aan magnesium, zink, vitamine B en D en omega 3. Bij een antibioticumkuurtje altijd vitamine B erbij slikken. Kan naderhand natuurlijk ook nog. En je darmen weer helpen herstellen met probiotica.
Reageren
Verder werkt pilgebruik verstorend op je eigen hormoonhuishouding. Het bevordert een toestand van oestrogeendominantie en verder onttrekt het allerlei stoffen aan je lichaam, zoals zink, vitamine B en magnesium. Ook vermindert het je weerstand, waardoor je vatbaarder bent voor infecties.