Wat heb ik?

Hoi, ik ben een meisje van 18 en ben laatst flauwgevallen. Het was echter niet gewoon flauwvallen. Om te beginnen werd ik eerst ontzettend misselijk en vervolgens werd het wit voor mijn ogen. Dit bleef zeker wel 10min aanhouden. Het was niet gewoon een witte vaag, maar echt een soort bedekking op de realiteit. Ik kon niks meer zien. Hierbij heb ik ook overgegeven. Dit gebeurde vorige week vrijdag. Nu ben ik sindsdien ontzettend misselijk en heb ik veel hoofdpijn. Verder best wel moe en een rare piep in mijn oren. Zou iemand mij kunnen helpen?

Reageren

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ik denk wel dat het goed is om met die klachten toch naar de huisarts te gaan.

Reageren

Je voedingspatroon zou kunnen uitmaken. Het beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Een los koekje, fruit etc geeft pieken in je bloedsuikerspiegel.

Daarnaast kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren je hele gezondheid helpen ondersteunen. Onder andere magnesium, vitamine B en D. Dat soort stofjes is belangrijk voor je zenuwstelsel.

Eventueel medicijngebruik, inclusief de pil, kan ook klachten geven. Wat verder nog zou kunnen is dat je erg gevoelig bent. Als het gebeurt in een drukke omgeving kan je daar aan denken. Dat je energieën oppikt.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Wat heb ik?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe