- Angelique27 december 2017 om 13:17
Ik voel me al enige tijd moe slap en futloos. Dingen die voor mij belangrijk zijn zoals mijn HBO studie krijg ik hierdoor niet voor elkaar omdat mijn concentratie gewoon niet voldoende is.
Onlangs ben ik bij de huisarts geweest omdat het plassen bij mij moeilijk opgang komt en ik veel moeite moet doen om uit te plassen en er totaal geen krachtige straal aanwezig is. Ik heb mijn urine ingeleverd en hier is niets uitgekomen. Vervolgens kreeg ik pijn in mijn onderrug eerst links toen ook rechts. Weer urine ingeleverd en weer niet uitgekomen. Later wegens vermoeidheid en ook wegens deze voorgaande genoemde klachten bloed laten prikken. (Ik durf even niet te vermelden wat precies gezien ik het niet zelf genoteerd heb). Ook een test op gonnoroe en chlamidia laten doen ivm klachten als oranje afscheiding en vaak witte.. ik vermoed ook weer schimmelinfectie waar ik al jaren herhaaldelijk last van heb.. en minder fijne geuren. Ook bij al deze testen is niets uitgekomen.
Later trok te pijn in mijn rug richting mijn heupen. Na een aantal dagen veel pijn bij de mensendieck geweest. Die vertelde dat het mogelijk ook uit de heupen zou kunnen komen.. Ik heb lichte heupdysplasie dus dat zou inderdaad kunnen. Hiervoor heb ik nu een afspraak gemaakt om een foto van te laten maken..
Nu een aantal dagen later voel ik me nog moeier, futloser, alles gaat traag, heel traag.. zelfs auto rijden vind ik 20km per uur wel prima terwijl mijn rijstijl normaal gesproken erg gehaast is en ik zelfs gefrustreerd word als iemand ook maar 1 km te langzaam rijd.. het lijkt wel of echt alles te veel gevraagd is..Ik heb nu sinds een week zweetaanvallen, dan krijg ik het plots heel warm en gloeiend terwijl het dat absoluut niet is.. en ik zweet dan heel erg. En soms weer heel koud.. ik heb al sinds drie nachten dat ik onrustig slaap, veel draai en gigantisch zweet, dan weer koud, dan weer zweet. Vannacht was het zelfs zo erg dat ik mijn shirt letteelijk uit kon wringen. Ik voelde net met 1 hand op mijn bed om 12:30 en hij was nog steeds nat. Ik ben er om 8 uur vanmorgen uitgegaan.
Ook heb ik al een week lang koude voeten in bed met geen mogelijkheid warm te krijgen.
Voel me niet echt ziek, wel ellendig en wil eigenlijk alleen maar zitten of liggen..
Gister temperatuur gemeten was 37,9 nu weer gewoon normaal.Ik heb al wel langere tijd iets aan voelen komen wegens die futloosheid.. slepend..
Weet iemand wat dit zou kunnen verklaren? Ik zou zo graag weer mn dingen willen kunnen doen zonder dat het me zo verschrikkelijk veel moeite kost.
Ohja nog een kleine toevoeging. Ik heb ergens vorige week veel moeite gehad met de stoelgang en 2 dagen alleen maar slijm. Ik schrok hier wel van. Verder heb ik het aangekeken en mn stoelgang gaat nog steeds niet makkelijk maar het is wel weer normale structuur.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 december 2017 om 17:44Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. ga in ieder geval terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een internist
ReagerenAngelique28 december 2017 om 19:20Inmiddels weetik dat de fotos van mijn heupen goed zijn.. geen veranderingen met eerst. Heb een doorverwijzing voor de orthopeet.
Ik heb ook bloed laten prikken om te kijken of er een infectie is.
Ik blijf me maar zorgen maken. Vooral omdat ik snachts het ergste zweet (ik heb 4 badlakens en 3 schone t-shirts) nodig) slaap ik gewoon niet.. vannacht ben ik er om 4 uur uit gegaan, mijn bed was zeiknat. Ik ben er ook niet meer ingegaan want het wilde niet drogen, ik heb mijn werk afgezet want ik ben door het nachten echter elkaar slecht slapem enorm emotioneel onstabiel + het feit dat ik me gewoon echt niet fit voel. Ik heb geen koorts.. wel merk ik dat mijn mag wat van slag is.. beetje opgeblazen en licht pijnlijk.. lastig maar zeker te verdragen gelukkig..
Het baard me wel zorgen, mocht de uitslag morgen niet binnen zin moet ik wachten tot 2 januari. Terwijl ik niet slaap. Ook krijg ik geen slaapmedicatie. En daarnaast wil ik gewoon van dat zweten af en wil ik weten waar het door komt.
ReagerenAngelique28 december 2017 om 19:23Excusus voor de vele spelfouten, hoop dat het leesbaar is. Ik ben echt doodop..
Reageren