- Anoniem18 januari 2014 om 11:54
Hallo,
Ik zal proberen het kort te houden, ik ben eind Mei op vakantie geweest met mijn moeder naar Turkije, op de terugreis ben ik flink ziek geworden (heb ook flinke diarree gehad die week in het hotel, maar mijn moeder ook dus kwam denk ik door ’t andere eten ook)
Ik heb hierna in Juli nog vakantiewerk gedaan in het restaurant van een bejaardenhuis, dit is helemaal misgelopen omdat ik me dingen heel erg aantrok en alles me te zwaar was eigenlijk.
Het is eigenlijk steeds erger geworden, heb me al laten op aids, soa’s, bepaalde bloedonderzoeken maar er komt niets uit behalve dat mijn bezinking iets te hoog was.Vanaf ongeveer 1 December temperatuur ik mezelf (rectaal) en heb elke dag wel verhoging/koorts (ergens tussen de 37.1 in de ochtend en als ik actief wordt stijgt mijn temperatuur vrij snel naar max 38.2. Verder heb ik van veel dingen last, ik heb me ook laten testen op lyme maar hier kwam niets uit.
– Ben enorm vermoeid en ben ook nog moe als ik wakker word.
– Ben enorm down omdat ik er helemaal gek van word..
– Heb pijn bij me maag (achter dat soort van kuiltje), pijn in me baarmoeder, pijn in mijn liezen (opgezette lymfeklieren in nek en liezen), pijn in mijn heupen en vaak ook de zijkant en onderkant van mijn buik. Het zijn niet bepaald aanvallen, het is er steeds en kan erger worden en wat afzakken.. soms krijg ik ook een soort van steken in mijn zij.
– Zie er vrij slecht uit, ben zeker 3 kilo of meer afgevallen en zie vrij wit.
– Ik heb moeite met eten omdat mijn maag daarna heel erg begint te borrelen en ik bij sommige dingen alleen maar meer last krijg.. (zoals bv laatst met zalm en roomsaus).
Ik heb vettige ontlasting waar soms slijm bij zit, het stinkt erg en spoelt niet goed weg.
Ik heb pijn in mijn gewrichten (vooral knieen) en merk dat vooral als ik op bezoek ben ergens en mijn benen niet kan strekken.
– Ik ben snel buitenadem en heb beduidend minder kracht in mijn benen, moet 2 kleine hondjes naar de 3e verdieping tillen en dit gaat een stuk zwaarder dan een tijd geleden.
– Ik ben ook erg onredelijk, heb een heel kort lontje en denk er zelfs over na om er een einde aan te maken..
– Ben al 3 maanden maar 1 tot anderhalve dag ongesteld maar ben zeker niet zwanger want heb nu al 5 testen gedaan!
– Lage rugpijn, pijn in nek, soms moeite met slikken.
-Hele harde buik en misselijkheid die vanuit mijn maag lijkt te komen alsof ik wegrot ofzo (ja sorry krijg dan een hele smerige smaak naar boven ofzo).Ik heb vandaag ontlasting ingeleverd, maar ze hebben alleen een paar kleine dingetjes aangekruist dus weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, maar dat merk ik vanzelf wel!
En wordt binnenkort ook nog een uitstrijkje afgenomen omdat ik heel veel afscheiding heb en geborrel in mijn maag en baarmoeder. Er is wel gezegd dat ik candida heb, maar ze doen er verders niets aan.. het is ook niet brokkelig en dik het is eerder serumachtig en doorzichtig of gewoon veel en wit.Herkent iemand zich misschien in mijn klachten? Want ik wil gewoon dat ze me de goede kant opsturen en dat ik niet blijf rondlopen met koorts en pijn overal in mijn lichaam.. ik wil ook graag weer werken maar ben bang als het zo doorgaat dat dat helemaal niet gaat lukken.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 januari 2014 om 17:39Het heeft weinig zin om een topic 2 keer te starten
Het was al lopende op:
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/maag-darmen/358093-lifeishard