- Anoniem9918 juni 2017 om 23:30
He!
Ik ben een meisje van 17 jaar oud. En sinds afgelopen vrijdag voel ik me niet zo goed. Nou eigenlijk had ik sinds een week geleden al dagelijk last van buikpijn rond mijn navel/rechts van mijn navel. Dit was af en toe op de dag aanwezig, vooral ’s avonds/nachts. Ik was wel even bang dat ik een blindedarmontsteking aan het krijgen was, maar dat idee heb ik gauw opgegeven, want de pijn was maar lichtelijk aanwezig. Dit was vrijdag over, maar toen voelde ik me nog steeds niet goed. Daarbij moet ik ook zeggen dat ik dinsdag een feest had waarbij ik mijn stem flink gebruik heb. (niks gedronken) Dit voelde ik donderdag wel een beetje.
Maar vrijdag voelde ik me toch echt niet heel goed. Ik was wat flauw/weeïg, moe. En nu gister was ik nog niet heel goed te pas, slechter eigenlijk. Ik had druk op de borst, alsof mijn longen moe waren en ik voelde me nog steeds weeïg. (Ik hoest eigenlijk niet, ik heb dat misschien 3 keer gedaan, een beetje geforceerd, want ik hoopte dat er dan iets los kwam). Had ook last van pijn in mijn rug, aan de rechterkant. Ook kreeg ik last van mijn been, linkerbeen en dan zijkant van de knie, het voelt alsof het een zenuw is ofzo.
Nu valt de druk op zich mee, licht aanwezig. Maar voel ik nog wat flauw/weeïg, ik heb z’n klam gevoel, terwijl ik absoluut niet zo aanvoel. Ben daarbij ook echt doodmoe, Terwijl ik afgelopen nacht lang geslapen heb.
Ook merk ik dat ik nu weer lichtelijk buikpijn heb, en nu in mijn onderbuik. Als ik op mijn navel duw voelt dit niet pijnlijk, maar wel erg oncomfortabel.
Naar het toilet gaat wel goed, niet zo ‘soepel’ als normaal. Maar ik kan gewoon, dat is geen probleem.
Ik ben echt nooit ziek dus het is voor mij moeilijk om te weten waar ik last van kan hebben. Af en toe ben ik verkouden, eens per jaar, maar de griep bijvoorbeeld heb ik nooit, buikpijn heb ik überhaupt alleen maar als ik ongesteld moet worden. ongesteld ben ik 1,5 week voor de buikpijn al geweest, en was absoluut anders dan mijn normale menstruatiepijn. Ook ben ik eigenlijk vrij relaxed, ik heb geen stress. Ben ook zo ontzettend moe, ik loop de trap op en ik ben echt kapot. Zit er nu over na te denken om morgen even dagje vrij te nemen en uit te rusten (ik ben dit schooljaar nog nooit ziek geweest.)
Nu weet ik toch niet zo goed wat ik hiermee moet, want ja, ik ben nooit echt ziek. Wat is mijn lichaam op het moment aan het kloten, ik weet ook niet wat in hoeverre met elkaar te maken heeft, maar waar kan dit door komen? Iemand tips om mijn weerstand weer wat omhoog te krikken?