Wat kan ik hebben?

Hallo allemaal!

begin februari heb ik wat snoep gegeten en zins dien is het allemaal begonnen! Namelijk toen ik het snoep ophad keek ik in mn mond en toen zag ik mn amandelen (daar schrok ik best wel van omdat ik het nog nooit eerder had gezien) ong 2 dagen later had ik het gevoel dat mijn conditie naar beneden was gegaan, ong een week later kreeg ik last van duizeligheid (heb ik allebei nog steeds last van) ook heb ik nu inmiddels last van: tintelingen in hand, pijnlijke steekjes in botten over hele lichaam, hartkloppingen in buik, heel snel buitenadem, diarree, verstopping, soort van bloedneus alleen als ik een zakdoek in mn neus doe, het gevoel dat ik dunner word maar geen gewichtsverlies, hoofdpijn, buikpijn, zweten maar niet s' nachts, eczeem en aften. Weet iemand misschien wat het kan zijn? Ik heb er al 3 maanden last van en ik durf echt niet naar de huisarts te gaan! Ik ben namelijk ook bang dat ik ALL kan hebben. Weet iemand misschien wat ik kan hebben ik ben echt heel erg bezord!

Reageren

Ga naar de huisarts met de klachten.

Reageren

weet je wat het misschien kan zijn?

Reageren

Stress, angst en spanningen omdat je je zelf zo gek aan het maken bent. hyperventilatie dus. En misschien de ziekte van pfeiffer.

Reageren

Dus.... het kan geen ALL zijn?

Reageren

Dat is eerlijk gezegd een belachelijk idee om dat te denken nadat je een zak snoep op hebt gehad.

Reageren

Dat denk ik dus ook steeds maar het ALL blijft toch in mn hoofd zitten steeds en ik weet dat ik naar de huisarts enz moet maar ik durf het gewoon echt niet!

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Wat kan ik hebben?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe