witte bultjes op balzak

1. ik dacht dat het ontstoken haarzakjes waren en dat ik gewoon moest wachten tot het zich ontwikkelde tot een puist. Helaas is dit nooit gebeurd en na een aantal maanden heb ik het nog steeds. De ene is zelfs groter geworden.. helaas ben ik niet ingeschreven bij een huisarts na mn verhuizing. Met de corona is het moeilijk om in te schrijven, dus dan maar zo. Zie foto. Goud/geel = de 1e foto wat groter is geworden. Rood wat hetzelfde is gebleven.
    Reageren

Dat zijn talgbultjes. Niets aan doen ze gaan doorgaans vanzelf wel weer weg. Uitdrukken maakt het alleen maar erger.

Reageren

Ik heb dat van mijn 15 jaar al ben 62 het is mooi. Ik had het graag weg wilde hebben is irritatie vind ik.

Reageren

Dan ga ermee naar de huisarts en laat het weghalen

Reageren

Ik heb ook last van zulke bultjes alleen bij mij doet het ook pijn jeukende pijn. Zelf weet ik niet wat ik er aan moet doen en wat het is weet ik ook niet

Reageren

Ik heb ook last van zulke bultjes alleen bij mij doet het ook pijn jeukende pijn. Zelf weet ik niet wat ik er aan moet doen en wat het is weet ik ook niet

Reageren

Reageren

ik heb twee witte vlekken op mijn bal zak ik weet niet egt wat ik er mee moet

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: witte bultjes op balzak

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe