Penis probleem

Ik heb een paar jaar geleden met vrijen mijn penis geknakt . sinds toen is mijn penis elke maand krommer geworden .

Reageren
    1. Lijkt ook of me prostaat er pijn van doet
    Reageren

ga dan eens met die klachten naar de huisarts

Reageren

Vind ik best lastig om met dit naar de huisarts gegaan ik probeer hier wat info op te doen deze site heet toch niet voor niets dokter.nl ? Of gaat dit over huisdieren

Reageren

Het gaat hier niet over huisdieren.  Eigenlijk een beetje ongepaste opmerking.

Je moet begrijpen, dat het niet te doen is om daar zo ongezien en zonder enige vorm van onderzoek iets zinnigs over te zeggen.  Het is mogelijk dat je een breuk hebt opgelopen. In een zwellichaam... Ik snap dat je het ongemakkelijk vindt om naar de dokter te gaan, maar eigenlijk is dat wel de enige optie...

Reageren

Oke sorry voor mijn ongepaste opmerking maar ik zit er namelijk mee , wat doen ze aan een zwellichaam breuk ? Of hoe gaat zo iets

Reageren

Dat is moeilijk te zeggen. Als het een breuk zou zijn, is dat wellicht te herstellen. Misschien met een kleine ingreep maar soms ook met medicijnen...Maar dat is de reden waarom je naar de dokter zou moeten gaan. Die kan dat dan veel beter beoordelen en de mogelijkheden met je bespreken

Reageren

Peyronie heet het. Schijnt operatief wel wat aan te doen te zijn. Stoffen als magnesium, zink en vitamine B zouden het mogelijk gunstig kunnen beïnvloeden. Verder stoffen als acetyl-carnitine, arginine, citrulline, combinatiepreparaat Stronvivo, Zou je op internet kunnen opzoeken.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Penis probleem

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe