Opgezet

Iemand enig idee wat het betekend als je lymfeklieren en speekselklieren al een lange tijd gezwollen zijn
    Mvg

Reageren

Dat er ergens een infectie was of is.

Reageren

Dus het hoeft niet perse kwaadaardig te zijn als het er al een hele lange tijd zit

Reageren

Nee hoor. Zeker niet.

Reageren

Ik heb het laatst ook die berichten geplaatst. Alleen heb ik nu ook lymfeklieren bij me sleutelbeen gevonden. Er is al 2 maal eem echo gemaakt een half jaar terug maar toen zaten die klierem bij het sleutelbeen er nog niet. Ik heb gelezen dat opgezette klierem bij het sleutelbeen als abnormaal word gezien alleen de huisarts wil niet verder onderzoeken. Is het altijd kwaadaardig als het bij je sleutelbeen zit?

Reageren

Nee hoor. De vraag is ook nog maar wat jij opgezet noemt...

Reageren

2 klieren in de hals zijn ong 2 cm en de rest van de kliertjes 1 cm en kleiner ik zit met zoveel meer klachten ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts morgen omdat ik echt nog een keer goed onderzocht wilt worden maar wat vind u van de klieren ze zitten er echt al 1.5 jaar en het speekselkliertje dat gegroeid is in mijn mond zit er een half jaar en en langzaam groter geworden nu is ook mijn vraag wat zou hier dan de oorzaak van kunnen zijn ben heel erg bang dat het kwaadaardig is er is ookal 2 maal een bloedonderzoek geweest een half jaar terug en ook een thoraxfoto en 2 echos

Reageren

Met de onderzoeken die zijn gedaan, zou dat dan toch wel zijn opgevallen...

Reageren

Ja dat hoop ik dus ook het is wel een half jaar geleden deze onderzoeken denkt u als het bijv een uitzaaing van iets is dat het dan allang bekend was want als je op internet leest over klieren kom je ook uit bij kwaadaardige ziektes

Reageren

Dat zou ongetwijfeld gezien zijn

Reageren

Dankje

Reageren

Kan een opgezet speekselkkiertje in de mond ook groter worden als je er con tinu aanzit?

Reageren

Ja dat kan zeker. Ze kan daardoor ontstoken raken

Reageren

Okee maar het is geheel pijnloos het is alleen groter geworden. Ik probeer er vanaf te blijven maar vind het moeilijk

Reageren

Als je er niet vanaf blijft, veroorzaak je zelf alleen maar problemen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Opgezet

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe