- EJ16 mei 2015 om 16:32
Nu 4 weken geleden is mijn galblaas verwijdert er zaten verklevingen, 2 grote stenen en 1 kleine tevens is er bij verwijdering gal gelekt (wel weggezogen, maar wat achter gebleven) dit alles via een kijkoperatie. Nu blijf ik last houden van een gevoelige tot pijnlijke buik net onder de navel, en heb mijn broek niet dicht de andere 3 “ingreep gaatjes” weinig last op die van de hoogte van de galblaas zittende, na, deze zeurt ook. Vooral na iets gedaan te hebben (gras maaien e.d en te lang zitten, dit hoort bij mijn beroep helaas)
Wie weet wat ik vooral aan die pijnlijke buik kan doen.
Ik las ook dat sommigen een opgezette buik hebben.. die heb ik ook terwijl ik wel ben afgevallen (paar kilo)
Tip??? aub3 reactiesReagerenAnoniem28 juni 2015 om 18:11Denk dat je het beste even contact kunt opnemen met je huisarts, wel lees ik dat sommigen last hebben van navelbreuk door de operatie.
Reageren
Ben zelf net een week geleden geopereerd aan de galblaas, opzich weinig last alleen wel van diaree. Maar ben zelf nog herstellende. Dus ja mijn buik is nog gevoeligKris28 april 2025 om 18:26Sinds jaar geleden heb ik mijn galblaas verwijderd van dat moment komt vocht uit mijn navel. Maar nu begint het ook te ruiken. Hoe kan dat.
ReagerenJohn (moderator)
28 april 2025 om 20:31Daar kan niemand je zo antwoord op geven. Ga er wel mee naar de dokter en laat ernaar kijken
Reageren