Zoeken Vraag het forum

complicaties na heupoperatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • An

Heb 5 maand geleden een heupoperaties gehad,mevoorstellen benadering,mtotale heup.Het herstel,ging erg snel maar nu na 4 maanden veel,pijn , kan alleen lopen met kruk, slaapmweinig, en dit kost heelmveelmenergie.

foto was goed, wat nu?

kon een irritatie zijn van de Piriformus. Moest geduld hebben.

hoor nu dat dir veel voor komt.

Anoniem

Ik ben 22 december 2017 geopereerd aan heup en deze is vervangen door een complete nieuwe heup
    op 23 december moest ik echter weer onder het mes wegens hevige pijnen die ontstaan waren door een hematoom in het operatiegebied bij de heup
    na deze ingreep kon ik mijn rechterbeen niet meer bewegen .
    Later na de ingreep hoorde ik via de neurochirurgdat er zenuwen waren beschadigt en ik hier een klapvoet aan over gehouden heb
    nu 3 maanden verder loop ik wel zonder krukken maar dit gaat niet makkelijk
    zeker niet met mijn rechtervoet
    ook heb ik verschrikkelijke zenuwpijnen aan overgehouden die echt verschrikkelijk zijn.
    ik lijd hieronder en het gezin ook,ik kan door de pijnen niet op bed liggen in de nacht en slaap al
    vanaf januari al op de bank.ook doet het geen goed aan mijn huwelijk wat dat doorval alleen maar slechter wordt.
    zijn er mensen die hetzelfde ondervinden en wat is jullie mening hierover

Reageren
    peter

na operatie aan mijn heup zijn er complicatie voor gedaan  nu is zij rolstoel gekluistert en zit ik nu met een verlamming aan het rechter been .  wat kan ik nu doen????????????

Reageren
    Martha

herkenbaar!

Welke methode is gebruikt bij jou? Voorste benadering?

Reageren
    Billy

Hallo

Ik heb hier beetje mee gelezen en heb aug17 links een thp en jan18 rechts links niks last maar rechts blijf ik met een zeurende pijn en bepaalde bewegingen verschrikkelijk op de vorige controle moest ik het tijd geven nu binnenkort terug op controle hoop zo dat ik eindelijk ga weten hoe het komt want dit is zeker niet leuk

• Grtj
    Reageren
    catarina

Ik heb 9 jaar geleden een nieuwe rechterheup gehad ik begin nu steeds meer pijn te krijgen in mijn bovenbeen precies bij het litteken van de operatie kan het zijn dat ik nu alweer last gaat krijgen van die heup

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de orthopeed

Reageren
    Anita

Ben 15 nov geopereerd in Genk zware operatie alles verliep niet zoals gepland nu 4 weken later lopen gaat redelijk maar heb ontzettende pijn in bovenbeen tot aan de knie slapen op rechterkant is zeer pijnlijk volgende week 1e keer op controle hoop dat ik goede uitslag krijg maar ben bang van niet

Reageren
    RIET

Heb 6 weken terug via de voorste benadering nieuwe heup gehad kan er wel op staan maar doet zeer loop nog steeds met 2 krukken en als ik loop voel ik van alles kraken Her geopereerde been heeft de neiging naar links te gaan en kan hem dan niet meer buigen  draai op mijn zij en voel dan dan in mijn bovenbeen alsof er wat gedraaid wordt( pees??)Kan over 10 dagen pas bij de orthopeed terecht.Herkent iemand dit. Heb 6 jaar geleden aan de andere kant een heup gehad ging goed met de revalidatie.

Reageren
    Maria

7 weken geleden een heupprothese via de voorste benadering gekregen. Nu 3 x een luxatie gevoel gehad maar de arts zegt dat dit een pees is die wegrolt aan de voorzijde, binnenzijde van mijn bovenbeen. Het is heel pijnlijk en schiet ook weer terug als ik mijn bilspieren samentrek en bekken kantel. Wie herkent dit?

Reageren
    A

Beste Anita,

mag ik uw vragen wat is de naam van de arts uitGenk is?

Reageren
Reageer op: complicaties na heupoperatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.