Online vragen stellen

  • #136

    Goede morgen. Ik heb een 3 jaren terug 2 stents gekregen wegens verstopte aderen van me hart. Sinds ik medicijnen ben gaan gebruiken zie ik dat mijn seks leven heel anders is geworden. Bijna impotent. Ben nog geen 60 jaar. En dat brengt veel stress met zich mee. Ik zie nu op internet een medicijn genaamd Xtrazex tabletten. (zie Afbeelding). De medicijnen die ik gebruikt voor me hart zijn het volgende: Lercanidipine 10 mg, clopidogrel 75 mg, perindopril 2mg, Bisoprololfumaraat 5mg, en maagbeschermer. Kan ik de Xtrazex tabletten wel gebruiken, gezien die medicijnen die ik nu gebruikt. En wat zou een oplossing anders kunnen zijn.

    Attachments:
    Reactie
    #137

    Ik zou er geen geld aan uitgeven want het werkt gewoon niet. Je moet dit met je cardioloog bespreken. Het zullen de betablokkers zijn die dot veroorzaken. Veranderen van betablokkers of een aanpassing van de dosering kan een oplossing zijn. Soms ook Sildenafil.

    Reactie
    #138

    mijn vagina bloed sinds gister en ik weet niet hoe dat kan

    Reactie
    #139

    iemand heeft een linkse opgezet gezicht, met de mond kromgetrokken aan een kant, heeft MRI gedaan, niets gevonden en heeft antibiotica voorgeschreven gekregen, maar merkt geen verandering.

     

    Reactie
    #140

    Hoe oud ben je? Heb je je menstruatie al gehad?

    Reactie
    #141

    beste

    ik ben echt in paniek ik weet niet wat ik moet doen , ik denk dat ik zwanger ben ik ben nog jong wat moet ik doen

    Reactie
    #142

    Ga naar de huisarts ! Of doe een zwangerschapstest.

    Reactie
    #143

    Vorige week heb ik iets zwaars op mijn voet gehad, Ik kan normaal stappen hoor. maar als ik boven aan op mijn voet duw kan ik wel gillen van de pijn. Ook als ik mijn schoenen aan doe heb ik pijn. Boven aan tegen de tenen aan ziet het blauw. Is het na de week dat het gebeurd is nog de moeite om lans de huisarts te gaan. Wat kan er mis zijn?

    Reactie
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #144

    Ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken

    Reactie
    #145

    Twee weken geleden heb ik mijn linker enkel verzwikt en een paar minuten daarna nog een keer (ongelijk terrein). Het heeft even zeer gedaan maar daarna ben ik gewoon verder gegaan met mijn werk (veel lopen). Na het werken bleek mijn enkel dik te zijn (niet verkleurd) aan de buitenkant om de kogel. Ik heb het een paar keer gekoeld na inspanning en hoog gehouden al leek de zwelling daar niet minder van te worden. s'ochtends is mijn enkel nog wat stijf en doet het nog zeer, ook als ik mijn voet omhoog optrek, dan doet het achter bij de hak wat zeer, verder kan ik gewoon normaal bewegen en heb ik er de rest van de dag niet veel last van. Maar de zwelling is wel gebleven en lijkt niet minder te zijn geworden, er blijft geen vingerafdruk zichtbaar nadat ik er op heb gedrukt. Hoort het zo dat de zwelling blijft? En wat kan ik er eventueel aan doen?

    Vriendelijke groet

    Reactie
    #146

    Je zou naar de huisarts kunnen gaan en ernaar laten kijken

    Reactie
    #147
    • Ik heb geen amandelen meer. Kan ik hiv/aid krijgen met zoenen
    Reactie
    #148

    Nee

    Reactie
    #149

    HALLO ALLEMAAL    MIJN BLOEDRUK IS ALTIJD   128-92 IS DAT  GOED ?

    Reactie
    #150

    De onderdruk is wel wat aan de hoge kant...

    Reactie
Reageer op: Online vragen stellen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief