Zoeken Vraag het forum

Online vragen stellen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mich

Hallo,

Ik ben een 26 jarige vrouw, ik heb 4 jaar lang de prik pil gebruikt.

Februarie dit jaar heb ik beslist om mijn 3 maandelijkse prik niet meer te laten prikken.

Mijn vraag,

hoe lang duurt het voor mijn menstruatiecyclus terug up to date is,  en hoelang het duurt voor ik zwanger( terug vruchtbaar) kan worden.?

Het is nu 1 maand ik de prik pil niet meer gebruik.

Mvg

John (moderator)

Hoe lang het duurt voordat je cyclus hersteld kan niemand je zeggen…Zwanger worden zou je wel meteen kunnen

Reageren
    Marijke
    <p class=”au-target”>Goedemorgen! Vraagje: mijn vader van 81 is vaak misselijk en nu wil ik gemberbier voor hem kopen. Maar gember is ook bloedverdunnend las ik. Hij gebruikt al bloedverdunners. Is het dan verstandiger om dit niet te doen?</p>

Reageren
    John (moderator)

Waarom gemberbier? Gember thee zou beter zijn. Bevat geen bloedverdunnende alcohol. 1 kopje thee zal geen probleem zijn

Reageren
    anoniempje

ik ben 16 jaar oud . Ik ben wel eens duizelig en moe zo erg moe dat ik soms meer dan 12 uur slaap.Als ik duizelig ben dan trilt mijn arm en been erg.Waar door zou dit komen

Reageren
    John (moderator)

Zonder enig onderzoek moeilijk te eggen, maar je zou de ziekte van Pfeiffer kunnen hebben. Ga dus naar de huisarts en laat een bloedonderzoek doen

Reageren
    Ano

op mijn penis heb ik last van kleine bultjes nooit seksueel contact gehad iemand enig idee wat het is?

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen talgkliertjes zijn of een huidaandoening. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Sleutelbeen voelt gek

Hallo, mijn uiteinde van mijn rechter sleutelbeen voelt gek. Ik bedoel dat het uiteinde wat naar mijn keel toe lijdt . Bij mij linker sleutelbeen voel ik een normaal bot. Bij mijn rechter voelt het alsof die lager zit met daarbij een hard puntig bultje. Ik voel geen rond bot einde maar een inkeping met het bultje/puntje. Ik heb nog nooit last van gehad maar het is wel wat gevoelig als ik eraan zit. Ik ben een jonge dame van 22 jaar.

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    annie v Zandvoort ben 76 jaar

Ik heb van huisarts antibiotica gekregen voor ontsteking , heb die donderdagavond ingenomen toen ik naar bed ging. Na een kwartier kreeg ik pijn aan mijn slokdarm en het gevoel of die capsule niet verder door ging. Heb nog steeds die pijn , wat kan ik daar aan doen?

Reageren
    John (moderator)

Naar de dokter gaan en ernaar laten kijken

Reageren
    Seerie

Ik heb een vitamine D bloedonderzoek gehad en de uitslag is 35. Volgens mijn huisarts hoef ik me geen zorgen te maken, maar heb ergens gelezen dat mensen met een donkere huid, minimaal 50 horen te hebben. Wat is correct? Bij voorbaat dank.

Reageren
    John (moderator)
    Pinq

Ik heb al een tijd last van darmklachten, buikpijn, misselijk en vermoeidheid. De laatste paar weken is dit erger geworden. Daarnaast heb ik ook steeds vaker hoofdpijn en ergere hoofdpijn en word ik steeds vaker duizelig.

Ik ben getest op coeliakie, maar dit was het niet. Wel had ik een licht vitamine d te kort. Mijn zusje kan ook niet tegen gluten, maar heeft ook geen coeliakie. Denk je dat deze steeds erger wordende klachten veroorzaakt worden door een intolorantie tegen gluten?

Reageren
Reageer op: Online vragen stellen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.