- Anoniem29 juli 2017 om 16:23
hallo ik heb al een hele lange tijd last van floaters in mijn rechteroog die zwevende achtige wormen die je ziet als je met je ogen beweegt, ik ben laatst al naar de huisarts geweest en die heeft gezegt dat het niks kwaadaardigs is maar de afgelopen weken zijn het er steeds meer geworden en sommige zijn zwart? Ik heb er in het dagelijks leven elke dag last van vooral op plekken met veel licht of waar veel wit aanwezig is. Hij zei mij ook dat ik er niet op moet focussen en het moet loslaten maar overal waar ik kijk bewegen ze met me mee. Moet ik terug gaan naar de huisarts en een doorverwijzing vragen naar de oogarts? Ik draag ook al 8 jaar lenzen aan beide ogen maar heb het alleen aan rechts.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 juli 2017 om 16:30Je zou inderdaad naar de oogarts kunnen gaan als je er er veel last van hebt.
ReagerenMichael22 augustus 2017 om 11:01Pietje23 januari 2018 om 18:03Ook ik heb al jaren “last” van floaters, Wat ik doe als die floater precies in mijn gezichtsveld zit, dat doe ik mijn ogen een paar keer van boven naar beneden en van links naar rechts, heel vaak gaat hij dan buiten mijn gezichtsveld zitten, en heb er weer een aantal dagen geen last meer van.
Reageren