- User25 april 2017 om 13:11
Ik kreeg ong anderhalve maand geleden tijdens mijn werk (computerwerkzaamheden) hele erge pijn in mijn linker oog en zag ook vlekjes en flitsen. Ik ben naar de oogarts geweest en het bleek dat ik glasvochtlating had aan dat oog, maar verder geen complicaties. Ik zou gewoon computerwerk kunnen doen.
Maar in het begin kon ik echt helemaal niet werken vanwege de stekende pijn die ik dan kreeg, en ik krijg nog steeds veel pijn bij het werken aan mijn ogen en ik heb ook nog steeds veel last van mijn ogen, van mijn beide ogen. Veel pijn in mijn ogen of een raar gevoel rondom mijn ogen. In de eerste week had ik ook continue het gevoel dat mijn ogen overbelast waren en heb wel een week thuisgezeten met mijn ogen eigenlijk de hele tijd dicht, maar dat overbelaste gevoel ging niet weg. Ik ben toen nog naar de huisarts geweest, maar hij herkende de klachten niet.
Nu na anderhalve maand gaat het wel steeds beter met mijn ogen qua pijn in mijn ogen, maar ik heb er nog wel continue last van en het gevoel dat er toch iets niet goed is met mijn ogen. Ik vind het zo raar dat ik last heb aan van beide ogen, terwijl de glasvochtlating maar aan 1 oog was. Ik lees ook steeds dat het pijnloos zou moeten zijn, dus ik begrijp niet waarom ik zo’n last heb van mijn ogen.
Ik heb bij de oogarts druppels gekregen om de pupillen te vergroten voor het onderzoek, zou het daar evt door kunnen komen? Dat ik misschien een soort inwendige infectie heb gekregen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 april 2017 om 14:05Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ik zou je willen aanraden om terug te gaan naar de oogarts.
Reagerensandra1 mei 2017 om 12:25Heb je ook dat je wazig ziet. Dat je moeilijk je oog kan focussen?
Ik heb dat wel sinds bijna een week, een paar dagen na een oogmigraine. Erg vervelend. Zie ook zwarte spikkeltjes wegschieten en soort van sneeuw voor dat oog. Straks naar de arts.
ReagerenJet3 april 2018 om 19:36Ben even benieuwd hoe het afgelopen is bij u. Mijn man zit namelijk in exact dezelfde situatie.
ReagerenLizz10 augustus 2021 om 13:27Hallo,
Ik ben heel benieuwd hoe het verder is gegaan. Ik heb nu nl hetzelfde geval. Ik hoop op een antwoord.
groet Lizz
Reageren